همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

خانم : دوست داری


  دوست داری ... ؟

دوست داری شوهرت دستشو حلقه کنه دور کمرت بلندت کنه؟

دوست داری وقتی با دوستات میری بیرون دخترا تو رو بیشتر نگاه کنن؟
دوست داری تو استخر و عروسی بیشتر بهت خوش بگذره؟
دوست داری از لباس خریدن لذت ببری؟
دوست داری وقتی ازت عکس میگیرن ریلکس باشی؟
دوست داری ... ؟

پس ...

ادامه مطلب





خوب کمتر بخور قربون شکلت...



نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

درود بر علی جان عزیز خودمون

چطوری پسر چه عجب اونور اومدی

نه دوست ندارم تنم درد میگیره
وا مگه دیوانم
نه استخر برو هستم نه عروسی
زجر آور ترین کارم برام خریدن لباسه
زیاد عکس گرفتن رو دوست ندارم بیشتر دوست دارم مدل نقاشی بشم
کی رو؟؟؟؟

ایوللللللللللل کولی حال کردم

درود بر تو
خوبم ممنون ... من که همیشه مزاحمم
نمیخواد که فشارت بده .. یا لهت کنه که
نه نیستی ..
بی خیال ... چیکاره ای پس؟
بیا بخاطر همین میگم دیگه ...بالاخره افتادی تو دام .. خب کمتر بخور عزیزم
تو چی دوست داری کلا ؟! هان نه بگو دیگه ... مدل هم خوبه
ما رو هم قرار بود مدل کنی ... یادته .. ای بابا
بگو دیگه .. کی رو ؟

یاده خودت افتادی اره ... شکمو

سعیده چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

دست گلتون درد نکنه!!!!
یعنی فقط دخترایی که کم می خورن خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

~~~~~~~~~~~~~
مرسی از دعوتنامه!!!!!!

خواهش میکنم ..
نه کم خوردن نشونه خوب بودن که نیست .. خیلی از دخترای تپل هم خوبن ..

قابلی نداشت خانم ...

شکیبا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام

احوال شما؟

اتفاقا چاقی خیلی هم خوبه!

این چیزایی که گفتی واسه من فقط یه لوس بازیه!

میدونستی طبق آمار جهانی بیشتر و بهترین لذت توی دنیا خوردن یک غذای خوشمزس؟

سلام
خوبم ممنون

خیلی که خوب نیست .. اما انگار ... ؟! اره .. توام

جدا .. ولی من لوس نیستما .. شما راحت باش

اخ گفتی .. من عاشق خوردنم یه نیمچه هم چاقم اخه خیلی دوست دارم این لذت رو ...
خوب شد

(m) شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

چی شد ؟ اینجا جاش نیست .. وایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد