همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

شوخی با اصفهانی ها



اصفهانیه تصادف کرده بود نشسته بود وسط خیابون میزد توی سرش که ماشینم! ماشینم داغون شد!

خاک تو سرم شد.
 افسره رفت بهش گفت بدبخت انقدر حرص ماشینتُ زدی که نفهمیدی دست چپت از مچ قطع شده !

اصفهانیه یه نیگاه کرد به دستش گفت: یا حضرت عباس ساعتم



نظرات 10 + ارسال نظر
دنیا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام,خوشم میاد هر وقت میام تو وبلاگت ی چیز جدید و جالب داری راستی جوک هم بامزه بود

سلام
چه عجب اومدی به کلبه من ..
خواهش می کنم .. لطف داری شما

نسرین چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

الحق اصفهانی بوده

الحق

ونوس پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام علی جان
جالب بود

سلام

معصومه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://baghe-bibargi.persianblog.ir/

شکیبا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ق.ظ

سلام
خوبی؟
خیلی باحال بود!!
جایی نخونده بودمش اینجا بار اوله خوندمش و جدا لذت بردم!آخه من بد جور با اصفهانی ها لجم[!!!!!!:S016:]
راستی این بچهه چقدهرنگ جشمهاش به لباسش میاد خیلی خوشگله

سلام
ممنون خوبم تو خوبی؟

همیشه مطالب ترو تازه و اینجا بیا بخون
بیچاره اصفهانی ها .. چرا اخه ؟

خیلی میاد .. خیلی خوشگل بود گفتم بد نیست ازش اینجا استفاده کنم

مژده جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

چرا اصفهانی هاخصیص هستند؟؟؟؟؟/

سلام
حالا چرا عصبانی می شی .. کی گفت خسیسن !؟ حرف تو دهن وبلاگ ما میگذاری ها ...
من که نفهمیدم عصبانی شدی .. خندید ی.. تعجب کردی ... در حالت انفجار خودخوری کردی .. چی شد بالاخره ؟

سعیده شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

واااااااااااااااااااای
خیلی باحال بود!
تو مدرسه ایم !
با سمیرا کلی خندیدیم!
ببخشین که این چن وقته نمی تونم بیام
آخه کامپیوترم هنگیده بود
تا برام درستش کنه طول کشید
الانم که دارم با مدرسه میرم اصفهان تا آخر هفته نیستیم!

چی شد؟
قابلی نداشت ..
چه بچه ی درس خونی .. به به
خوش به حالتون که با هم می خندین
خواهش می کنم .. ولی کلی جات خالیه تو وبلاگستان فارسی
حالا کامپیوتر مدرسه رو داغون نکنی
امیدوارم زود درستش کنند
خوش بگذره .. تو فقط بخند

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام خیلی دپرس شده بودم ممنون کلی خندیدم
از دس این اصفهانیا پوستمو کندن درسام خیلی سخته برام دعا کن

سلام
چرا اخه ؟ خوشحالم ازین بابت حداقل یکی از دپرسی دراومد
این اصفهانیا انگار یه کارایی دارن میکنن که من بی خبرم ...
حتما دعات می کنم ... فقط تو تلاشت رو بکن

ونوس دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

واقعه شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://vagee.blogfa.com/

خیلی قشنگ بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد