همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

هزار و سیصد و نود ۱۳۹۰




خداوندا

در این سالی که در پیش است نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ایی،لیکن

در آغاز طلوع روشن سالی که می آید
کمک کن تا رها سازم ز خود
 من کوله بار یک هزار و سیصد و افسوس
هزار و سیصد و اندوه


خدایا مهربانم کن
تو چشمان مرا با نور خود بگشا
تو لبخند رضایت را عطایم کن
بفهمان زندگی زیباست


خداوندا!

تو راه سبز ایمان را نشانم ده
تو نیکی پیشه ام فرما
که راه حق صبورانه بپیمایم
و من هرگز نباشم از زیانکاران



رفیقا! مهربانا! عاشقم فرما
مرا در شط پر مهر گذشتت،شستشویم ده
تو پاکم کن،قرارم ده


کریما!

دست های گرم و لبخندی،عطایم کن
تو ای نزدیک تر از من به من
اینک مرا دریاب ،پناهم ده



عزیزا!

پاسدار حرمت هر لحظه ام فرما
تو ذکرت را عطایم کن
که با یادت دلم آرامشی یابد


حبیبا!

قدردان خوبی ام فرما
تو گردانندهی دل ها و چشمانم
تو ای تدبیر بر هر روز و هر شامم
تو چرخاننده احوال این دنیا
بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی
تو آرامش عطایم کن


تو ای آموزگار پاک خوبی ها
تو راه مهرورزی را نشانم ده
بگیر این دست تنهای مرا در دست پر مهرت


طبیبا!

ای که نامت مرهم دردم
شفایی مرحمت فرما


تو را می خوانمت اینک
اجابت کن مرا ای منتهای رهجویان
تو بر مبنای این هستی
رضا بودن عطایم کن
که من همراه هر سختی بجویم گوهر زیبا و پنهان گشایش را


خداوندا !

نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما
برای مردمان خوب این وادی
عطا فرما
هزار امید
هزار و سیصد آگاهی
هزار و سیصد و هشتاد بهروزی
هزار و سیصد و نود لبخند زیبا را
نظرات 1 + ارسال نظر
shakiba سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

چه مناجات قشنگی با خدا کردی...
والا تا اونجا که متوجه شدم همیشه خدا با گوش جان به حرفای بنده هاش گوش میده و جواب هم میده...
منم از خدا برات زندگی زیبا و پاک و پر از آرامش میخواهم....

سلام
ممنون دوست خوبم
اگه اینطور نبود که زندگی هیچ ارزشی نداشت و همین احساس نیاز کردن نسبت به خداونده که زندگی شیرین و لذت بخش می کنه

خیلی ممنون ... این بهترین ارزوی یه دوست خوبه .. مرسی
من هم بهترین آرزوها رو برات دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد