همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

انواع ازدواج های پیشنهادی برای مردان

انواع ازدواج های پیشنهادی برای مردان::177:

  •   ازدواج مسلم:
 ازدواج اول که حق مسلم هر مردی است. 

  •   ازدواح مفرح:
 مردی که از یکنواختی زندگی با همسر اولش خسته شده است، برای تفریح زن دیگری بگیرد.

  •   ازدواج موجه:
چرا مردی که زن اولش بچه دار نمی شود یا بیماری دارد، به بهانه های واهی مثل مردانگی و انسانیت و تن دادن به قسمت و صبر در امتحان الهی، به پای او بماند؟ موجه است که در این هنگام هرچه زودتر برای ازدواج بعدی اش اقدام کند.

  •   ازدواج متمم:
 مرد ببیند چه صفات زنانه ای را دوست داشته که زن اولش ندارد. بعد زنی بگیرد که آن صفت ها را داشته باشد.

  • ازدواج مثلث:
مرد تقوی پیشه کرده و به سه زن قناعت نماید.

  • ازدواج مربع:
مرد تمام چهار زنی را که شرع به او اجازه می دهد بگیرد.

  • ازدواج ملون:
 مرد چهار زن بگیرد: سفید پوست، سرخ پوست، سیاه پوست و زرد پوست.

  •   ازدواج منظم:
 مرد هر شش ماه یک بار زن بگیرد.

  •   ازدواج میسر:
مرد هر زنی را که برایش میسر است بگیرد.

  •   ازدواج مشبک:
 مرد یک شبکه هرمی ازدواج راه بیندازد. به این معنی که هر زنی گرفت، آن زن، چهار زن دیگر را هم به او معرفی کند و او همه آنها را بگیرد. 

  •   ازدواج مکرر:
مرد آن قدر زن بگیرد تا جانش در برود

نظرات 4 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

نه !
انگار خود شمام بدتون نمیاد از این ازدواجا بکنینا!

اره ...
خوب بدم که نمیاد اما تا موقعی که تبدیل به قانون نشده دندون رو جیگر می گذاریم مجلس داره یه کارایی می کنه ..

شوخی می کنم ما یکی هم از سرمون زیاده ... اونم تو این دوره زمونه و خرج و مخارج و ...و زن های مکار

مریم یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

رودل نکنی مرد!

من یکی با یه دونشم مخالفم ... اما دوای رودل کردن رو هم دارم زن

مهدیه یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://srvn.blogsky.com

علی اکبر جان من از شما زیاد تعریف شنیده بودم ولی انگار اشتباه بوده!!!!!!!!!
شما خودتم به این پستت معتقدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منو که نا امید کردی

سلام مهدیه جان
دوستان نظره لطفشونه که ازین آدم سراپا اشتباهی تعریف کردن .. من صمیمانه ازشون ممنونم
شایئ یه کم دارین زود قضاوت می کنین که من به دل نمی گیرم
من خودم اصلا معتقد به این آداب و رسوم غلط نیستم و کاملا مخالفت خودم رو از همین تریبون اعلام می کنم .. بابا جان من غلط کردم خواستم یه ذره دوستان بخندن ...

من که یادم نمیاد به کسی امید داده باشم .. به هر حال شرمنده اگه امیدتون ناامید شد

شکیبا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام
عید خوش وش میگذره؟!

چه جالب!!!!!!
مردا اگه فقط بتونن همون عدالت اقتصادی رو بین زناشون رعایت کنن خب برن هزار تا بگیرن!!
تو این دوره زمونه که گرونی بیداد میکنه خیلی از گرفتن یه دونش هم سرباز میزنند!

سلام
بد نمی گذره .. جای شما خالی
البته میدونم به تو یکی که خوش میگذره ... جای ما رو بسی زیاد خالی کن

اره جالبه
قربون آدم چیز فهم .. من واقعا به این همه روشنفکری شما قبطه میخورم .. کاش همه ی زنها مثل شما فکر می کردن

مثل من .. تا 1 کیلومتریش هم نمی رم .. اصلا فکرش به مخیله ام هم نمی رسه .. یعنی نمگذارم برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد