همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

من نه آن رندم


گه شکایت از گلی گه شکوه از خاری کنم

من نه آن رندم که غیر از عاشقی کاری کنم





نظرات 4 + ارسال نظر
Saeedeh جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://sabaleh.blogsky.com

Salam.khubi?
Bebakhshid age nemitunam biam
Sheresh kheili ghashang bud
Internetam ghat ghat shode.alan ba mobile umadam!
felan ta beram hesabe irancelo beresam nemitunam sar bezanam.
Umadam hameye postaro mikhunam.
Felan bye!
:-D

سلام
ممنون .. تو چطوری؟
خواهش می کنم .. کمی دلتنگ شده بودیم ...
ممنون .. لطف داری
منو شرمنده کردی .. خوشحال شدم که از این طریق هم یادی از ما می کنید ..
خدا ازشون نگذره با این وسایل ارتباطیشون .. هر روز یه مشکل و یه دردسر باید داشته باشیم ..
ممنونم ازت ...
خدانگهدارت
موفق باشی

مهربد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://aghamehrbod.blogfa.com

سلام رفیق عزیز و شفیق
خوبی ؟
چه خبر از خودت ؟
چیکارا میکتی؟
امیدوارم حالت خوب باشه و هر روز موفقتر از دیروز

ونوس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام علی جان
عجب شعر باحالی بود

سام
واقعا ؟ دلت نگرفت این دفعه ؟

ونوس شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

گرفته هم باشه به تو نمی گم

حالا هر وقت زیاد گرفت و خواستی یکی بازش کنه خبرم کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد