همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

خودتان باشید


آخرین بار که به عشق و شور زندگی نهفته در وجود خود اجازه دادید تا بیرون آید و کمی بازیگوشی کند کی بود؟

آخرین باری که از بازی با بچه هایتان به همان اندازه ی آنها لذت بردید ، کی بود؟

آخرین باری که از زنده بودن خود به هیجان آمدید کی بود؟


نگران نباشید دیگران درباره شما چه فکر می کنند. به این فکر نکنید که آن چه را دوست دارید انجام بدهید چقدر عملی ، مفید ، یا موثر است. مضحک باشید ، عاشق باشید ، با شور و حال زندگی کنید . خودتان باشید .


باربارا دی آنجلیس     

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/


خاطرت باشد؛
وقتی که دلت غمگین است،
بر دلت بارِ غمی سنگین است
- یا تک و تنهائی –
چهره‌ات از غم اندوه کسان پر چین است
بازهم غصه نخور!
عاشقان می‌دانند؛
زندگی شیرین است!
“عشق همسایه‌ی دیوار به دیوار خداست”

سلام
خوبی؟
خاطر جمع باشم که خاطرمیمونه ...

خیلی زیبا بود

سعیده جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
جواب سوالات رو میگم:
۱.بعید می دونم اصلا تا به حال بهش فک کرده باشم!
۲. حدود یک ماه پیش
۳.یادم نیست!

ولی چشم قول میدم به توصیه ی ایشون عمل کنم!

سلام
راست میگی ؟ اصلا عاشق شدی تا حالا ؟
چه خوب ... همون موقع بود که میرفتی زیر تخت دیگه .. اره
پس یعنی اومدی ... جالبه

ممنون که میخوای همچین کاری بکنی . خوب از کجا میخوای شروع کنی؟

شکیبا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

آخرین باری که طعم خوشی و شور و عشق واقعی به زندگی رو چشیدم خرداد ماه 1388 تا اواخر تیر ماه همون سال بود بعد از اون تا به امروز هنوز روی شادی و خوشی رو ندیدم...
ای کاش اون روزا دوباره برگردند...

سلام
باز یاد و خاطره اون روزها رو زنده کردی ...
من دوست ندارم اون روزهات بگردن دوست دارم روزهای متفاوت و صد بهتر از اون روزها برات بوجود بیان و خاطراتی خوبی رو دوباره برات رقم بزنه ..

shakiba دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام
خوبی؟
اون روزای خرداد سال 88 رو برای شما قضیه شو نگفته بودم که خیلی روزای خوبی بود...
چیزایی که برای شما تعریف کرده بودم و در واقع مربوط به خرداد89 بود که خیلی روزای سختی برام بود...
یعنی شما میگین من دوباره روزهای خوب و خاطرات خوش خواهم داشت؟

سلام
ممنون
چه بد ... همش روزهای بدت رو برام تعریف کردی .. یادت باشه .. نخواستی تو خوشحالیات شریک بشم .. نامرد
اینارو میدونم
خودت چی فکر میکنی ؟ من که میگم صد در صد

شکیبا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
خوبی؟
ایشالا یه روز از خوشیهام هم تعریف میکنم یا تو وبلاگ مینویسم و یا اینکه برات ایمیل میکنم...
خیلی امیدوارم که روزای خوشی برگرده اما اینبار با کیفیتی بهتر و چون میخوام میاد...
خوش باشی

سلام
ممنون .. خوبم .. تو خوبی؟
خوشحال می شم بخونمشون ..
حتما میاد و منم برات اروزی اومدن چنین روزهای خوشی رو میکنم.
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد