همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

خر تو خر

اینم یه جورشه ...!



منشی زنگ میزنه به شوهرش میگه: من باید با رئیسم برم سفر کاری, کارهات رو روبه راه کن. شوهره زنگ میزنه به دوست دخترش, میگه: زنم یه هفته میره ماموریت کارهات رو روبه راه کن. معشوقه هم که تدریس خصوصی میکرده به شاگرد کوچولوش زنگ میزنه میگه: من تمام هفته مشغولم نمیتونم بیام. پسره زنگ میزه به پدر بزرگش میگه: معلمم یه هفته کامل نمیاد, بیا هر روز بزنیم بیرون و هوایی عوض کنیم. پدر بزرگ که اتفاقا همون مدیر شرکت هست به منشی زنگ میزنه میگه مسافرت رو لغو کن من با نوه ام سرم گرمه. منشی زنگ میزنه به شوهرش و میگه: ماموریت کنسل شد من دارم میام خونه. شوهر زنگ میزنه به معشوقه اش میگه: زنم مسافرتش لغو شد نیا که متاسفانه نمیتونم ببینمت. معشوقه زنگ میزنه به شاگردش میگه: کارم عقب افتاد و این هفته بیکارم پس دارم میام که بریم سر درس و مشق. پسر زنگ میزنه به پدر بزرگش و میگه: راحت باش برو مسافرت, معلمم برنامه اش عوض شد و میاد. مدیر هم دوباره گوشی رو ور میداره و زنگ میزنه به منشی و میگه برنامه عوض شد حاضر شو که بریم مسافرت...



نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://physicsscu87.blogsky.com

مثل داستان عرب ست

سلام
یعنی چی؟ کاش بیشتر توضیح میدادی که این داستان عرب ست چیه؟

Dream Girl جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام

ای بابا مغزم هنگید!
چه چرخه ای !
ولی خیلی بامزه بود
کلی خندیدم

مرسی ثواب کردی

سلام و صد سلام

اینجوریه دیگه .. من که تا آخرش رفتم دیدم که به نتیجه ای نمی رسم .. خواستم وسط راه یه جاهایی از داستان رو تغییر بدم که گفتم بذار تا جا داره بچرخن و بچرخن .. کی به کیه.

دست شما درد نکنه که دعامون می کنی .. ما هم اینجوری خوشحال میشیم دیگه .. همیشه لبات خندون

محمدحسین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://physicsscu87.blogsky.com

هیچی .یه کلیپیه که یه عرب خودشو معرفی می کنه!!

سلام
همین .. خوب چطوری معرفی میکنه .. ؟
آخع یه جوری گفتی فکر کردم اتفاق خاصی توب این مصاحبه افتاده ..
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد