همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

داغ در هفته

داغ در هفته



  • سرتیپ احمد رادان ( جانشین فرمانهی نیروی انتظامی کشور)

نیروی انتظامی برای اجرای طرح امنیت اجتماعی آمادگی کامل دارد.

بیش از 20 دستگاه در طرح حجاب و عفاف نقش دارند که بسیاری از انها وظایف خود را انجام نداده اند و به قولی پای کار نیامده اند.

در موفقیت این طرح همین نکته کافی است که مردم از ما مطالبه دارند و اگر این چنین نبود مطالبه ای هم صورت نمی گرفت.

 ( ای کاش اینقدر مطالبه رو مردم از ورود و خروج مواد مخدر در کشور میکردند تا اینقدر مثل نقل و نبات شاهد عرضه انواع مختلف مخدرجات در سطح شهر و کشور نباشیم.. ولی ..)

  • علی اکبر جوانفکر ( مشاور رسانه ای رئیس جمهور و مدیر عامل ایرنا )

بسیاری از ملت های و مردم آزادی خواه و استقلال طلب دنیا به جان رئیس جمهور ما قسم می خورند ..

( مگه خودشون پدر و مادر ندارن که از جون کسی دیگه مایه میگذارن .. به هر حال دمشون گرم که همه جا به یاد رئیس جمهور ما هستند )


  • سید رضا تقی پور ( وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات )

با برنامه ریزی و سرمایه گذاری های ایجاد شده , توسعه و تجهیز باندهای موجود در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن حذف محدودیت های سرعت اینترنت کشور خواهد بود ( شنبه 25 اردیبهشت 89)

سرعت فعلی اینترنت برای بسیاری از کاربران خانگی پاسخگو است ( شنبه اول خرداد 89)


( یکی این آقای وزیر محترم رو از خواب بیدار کنه ... )

نظرات 15 + ارسال نظر
قایق آبی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام م م م م م م م
خوبم خوبی؟
شرمنده نتونستم سر بزنم درگیر بودم !اما نمیدونم در گیره چی !!:دی
راستشو بخوای حوصله نداشتم .
راستی خبرای خیلی توپی بود مررررررررررررررررررررسی

سلام .... میم های آخرش چی بود؟
خداروشکر .. منم بدک نیستم .
بی خیال .. ان شالله که مشکلت حل بشه .. امان از دست این بی حوصلگی .. ورزش دوای دردته ..
قربانت

حسین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

حسین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لطفا به ما هم سر بزن.منتظرم

Dream Girl چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://i-and-me.blogsky.com/

سلام
خوبی؟

ازین رادان ...
باز اینا به اسم طرح امنیت اجتماعی می خوان بریزن تو خیابونا چون نزدیکه 22 خرداده بگیر بگیر راه بندازن...حالم ازین طرحهای مزخرفشون بهم می خوره...دلشون خوشه
خانه از پای بست ویران است!!

وزیر ارتباطات و... هم واقعا آدمه خوشحالیه که از طرف کاربرای خانگی حرف زیادی می زنه
آره دیگه نزدیکه می ترسن از سه نقطه
سرعت اینترنت همیجوریشم پایینه
در این مواقعم!!! در حده زیر صفر میشه!!!

سلام
ممنون
کی با زور چیزی درست شده که این دفعه دومش باشه .. خودشون رو مسخره کردن رو مردم رو هم بیچاره ..
به جای فرهنگ سازی درست دست به چه کارهایی که نمی زنن .. اگه قرار بود چیزی عوض بشه باون بگیر بگیرهای گشت ارشاد همه چی حل می شد ..

اونو که بی خیالش .. تازه از خواب بیدار شده .. هزیان می گوید.
خنده داره .. چیمون درسته که این یکی درست باشه..

salvariana پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://salvariana.blogsky.com

سلام

ممنون که بازم به بلاگم سر زدی.

آرره خوجحالم اما بیشتر دلواپسم که دوباره از پیشم بره!

واسه همین سعی می کنم همیشه خوشحال نگهش دارم

مطالب بلاگتم واقعا" جالب و خوندنیه، من که خوشم میاد


سلام
هر دیدی یه بازدید داره ...
ان شالله که همچین اتفاقی نمی افته .. عشق و عاشقی به این سادگی ها از بین نمی ره ...

ممنون..همیشه لطف داشتی به من و وبلاگم..

narges پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من دوباره آن را
بسپارمش به باد

سلام
خیلی زیبا بود.. شرمندم کردی باز..
اومدم..

narges پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

سلام چطوری؟
من قالبمو یک هفته پیش عوض کردم
اینقدر بیمعرفتی که تا من بهت سر نزنم شما حالی از ما نمی پرسی

narges پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/


اگه برای یک اشتباه هزار دلیل بیاری میشه هزار و یک اشتباه !!!

narges پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

شوخی کردما از حرفام ناراحت نشی؟

خیلی نامردی. ..
نوبت منم میشه .. بخند

مقداد پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام العلیکم و رحمه الله و برکاته وان الله...

خوبید که انشالله تبریک میگم عیدو به شما
و خودم:))
چه خبر؟
خوش میگذره؟
امیدوارم که همیشه موفق باشید وپیروز
تا بعد خدانگهدار

سلام به داداشی گلم
ممنون .. تو چطوری؟ مرسی .. کاره منو راحت کردی... دست از این کارهات نمی خوای برداری ؟

سلامتی .. اما دوری شما اندوهگینمان کرده .. پس کجایی یار بی وفا
بدون شما که خوش نمی گذره ..
سلامت باشی ..
ممنون که میای
خداحافظ

سبله پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
من فک کنم این آقای وزیر با وایر لس و ای دی اس ال های اداره اش میره تو اینترنت
آپم

سلام
درست فکر می کنی .. این ماییم که با هزار جور دردسر باید بیایم تو نت و اعصابمون بدتر بهم بریزه .. آقا که ککشم نمی گزه..
اومدم

قایق آبی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
اون م م م م ها یعنی خیلی با ذوق سلام کردم
درگیر که نه میومدم نت که آپ کنم اما نمیدونم چرا حال و حوصلشو نداشتم

سلام
پس خیلی مخلصیم ..
احتمالا دلزده شدی ...

شکیبا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام
خوبی؟
شرمنده که مدتی بهت سر نزدم
خیلی حالم خراب بود...

جون من این خبره در مورد سرعت اینترنت راسته؟!
اگه راست باشه خیلی خوش به حال من میشه!

موفق باشی

سلام
ممنون

این حرفا چیه؟ ان شالله که حالت بهتر شده باشه

درست بودنش که درسته اما این وسط میمونه اون صحبت دومی که حرفهایی اولی رو کاملا تکذیب میکنه ...!؟!؟!؟

خوش به حال ما هم میشه ..

سلامت باشی

جماعت تبلیغی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

مادران و خواهران بسیار دوست دارند از وضعیت خود در بهشت با خبر شوند و اینکه چه چیز در انتظار آنهاست به همین دلیل علاقمند شدم نکته هایی در این موضوع از کتاب و سنت و اقوال بزرگان جمع آوری کنم و با یاری ازالله آن را بیان می نمایم

کارت عالیه ..

Dream Girl شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

سلاااااام
خوبی کجایی؟

چند بار اومدم دیدم آپ نکردی
عجیب بود!

خیلی اکتیوی...نگران شدم

لابد دیروز راهپیمایی رفته بودی خسته شدی!
هوم؟!

تا بعد

سلام
ممنون .. دیگه اومدم.. یه مسافرت کوچولو

آره .. واقعا هم تعجب داره که من 2 , 3 روز نیام تو نت..
ما مخلصیم .. منو باید ببخشی که بدون اطلاع رفتم.

چه جورم ..! نه , ولی باید می رفتم.
نه هوم ..

ممنون که میای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد