همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

سفر مشهد

سلام

سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی بن موسی الرضا (ع) را به همه هموطنان خوبم تبریک میگم.

به امید خدا و طلبیدن امام رضا من امروز راهی دیار عشق مشهد الرضا هستم و از همین رو از خداوند متعال ممنونم که در یک همچین روزهایی به من توان مسافرت به سوی حرم رضوی رو پیش کش کرد.

از ذهنم بیرون نمیروید و به قول میدم که دربارگاه امام هشتم یادتون باشم . حلالمون کنید .

تا بعد ...

نظرات 5 + ارسال نظر
سبله پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
خوش به حالت که رفتی پیش امام رضا
من تا حالا ۳ بار مکه رفتم
اما هر وقت خواستیم بریم مشهد یا من خیلی بچه بودم که هیچی نفهمیدم
یا خود آقا نطلبیدن
واسه ما خیلی دعا کن
واسه ستایش کوچولو
واسه ی یکی از فامیلای من هم سرطان داره دعا کن
واسه ی من هم دعا کن خدا بهم یه عقل درست و حسابی و یه رشته ی خوب بهم بده

سلام
خدا رو شکر میکنم که تونستم برم زیارت آقام امام رضا ..
پس واقعا خوش به سعادتت تو .. ان شاالله که زیارت مشهد و حرم اقا هم جور بشه و بری.
من برای همه دعا کردم .. ان شالله که به مراد دلتون برسید.
همه فکر و ذکرم توی رفتن و رسیدن تا کنار زری امام رضا دعا برای شفای ستایش بود که امیدوارم امام رضا دعاهای منه رو سیاه رو قبول کنه ...
شرمنده ... من اون روزی که برام پیام گذاشته بودی تو راه بودم ولی
از درگاه خداوند متعال می خوام که هرچه زودتر بیمار سرطانی شما رو هم شفا بده تا دوباره به زندگی عادی خودش برگرده .
همین الان برای تو هم دعا کردم .. البته نه برای اینکه عقل درست و حسابی بهت بده چون وقتی تو همچو منی را پیدا کردی یعنی اینکه از عقل و درایت خوبی برخوردار بودی ... ولی دور از شوخی ارزو میکنم که یه رشته خوب و همونی که مد نظرت هست رو قبول بشی ..

پرنسس جنی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://hastie.blogsky.com/

جای همه دعا کن . به خصوص برای خواهر زاده گلت . روز مبارکیه به فال نیک بگیرش . منتظرم با تمام وجود که همین روزا بیای و از معجزه امام عاشقا بنویسی . از برکتش تو زندگی خودت و شفای خواهر زاده ات . خوش باشی .

سلام
چشم...
حتما . ان شاالله که همینی که میگی اتفاق بیفته .. من برای همه بچه های وبلاگی دعا کردم .مد نظرم کسی نبود ولی برای همهتون دعا کردم.
ستایش یکی از عواملی بود که من ترغیب شدم به این سفر برم و امیدوارم همینطور که میگی معجزه ای بوقوع بپیونده و ستایش هم شفا پیدا کنه..
ممنونم ازت که اومدی و محفلمان را نورانی کردی..

افشین یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.afshin-teh-69.blogfa.com

salam doste aziz manam shomaro link kardam

فروردین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام هر دو وبلاگ اینجانب به روزه
اگه دوست داشتید تشریف بیارید

سلام
اینکه عالیه..حتما

مهسا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام !
چه خوب رفتی سفر! فکر کنم دیر رسیدم ... نمی دونم برای من هم دعا کردی یا نه .
سفر خوبه به شرطی که دل آدم تو سفر همراه آدم باشه .
خیلی خوبه کلی حال و هوات عوض می شه .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من سرما خوردم بعد از ۱ سال امروز رفتن دکتر ۱ امپولم زدم به مانیتور دست نزن این کامنت ام هم پاک کن کسی ازم نگیره :دیی
ویتامین ث زیاد بخورید مریض نشید.(وصیتم بود ) :دییییییی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی خیلی اکتیوی بهت حسودیم شد !‌ علی اکبر من اگه از این سرما خوردگی جون سالم به در نبردم وبلاگم و می دم به تو می دونم خیلی وبلاگم رو دوست داری :دییی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خلاصه که مراقب خودتون باشید.

سلام
جواب رو بران تو وبلاگت دادم. ترسیدم بیشتر از این کامنتت رو باز بگذارم منم سرما بخورم.. شرمنده.
--------
بیشتر استراحت کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد