همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

کتاب داستانهای قران

 

کتاب هایی که این هفته مجله همشهری جوان برای شما معرفی کرده عبارتند از :

 

۱. گوساله سرگردان : ( نوشته مجید قیصری) در رابطه با جنگ هستش که شامل ۸ داستان کوتاه در این کتاب نوشته شده.))این کتاب۹۳صفحه ای ۱۴۰۰ در کتاب فروشی ها بفروش میرسد

 

۲. این سوی رودخانه ادر : ( نوشته یودیت هرمان و ترجمه محمود حسینی)مو ضوع داستان تنهایی است و شخصیت اصلی داستان زنی است که همسر و دوستان وزندگی خوبی دارد ولی شدیدا احساس تنهای میکند آن قدر که همه را در سوی دیگر رودخانه رها میکند و به این سوی رودخانه می آید...)) این کتاب ۱۱۵ صفحه ای ۱۶۰۰ در کتاب فروشی ها بفروش میرسد.

 

۳. من و سرخپوستم (نوشته حدیث لرز غلامی) اولین مجموعه داستان بزرگسالان اوست.

این کتاب ۴۸ صفحه ای ۱۲۰۰ در کتاب فروشی ها بفروش میرسد.

 

و کتابهایی که من معرفی میکنم...

 امروز با ۲ تا کتاب اومدم که امیدوارم خوشتون بیاد.

 

کتاب داستانهای قرآن کریم تهیه شده توسط امیر حسین خنجی که ازش ممنونیم بابت این کتاب زیبا.

شما می تونید تو این کتاب داستان:

یوسف و برادرانش – موسی و بنی اسرائیل و فرعون- موسی و بنده صالح – یحیی و مریم و عیسی – ذوالقرنین – اصحاب کهف – زیر و زبر شدن شهر لوط – نوح و باران ویرانگر – ابراهیم – پادشاه شدن داود در بنی اسرائیل – سلیمان و ملکه سبا – یونس و نهنگ  و آفرینش انسان

که از زبان خود قرآن هست رو بخونید .

گوشه ای از داستان یوسف:

آنگاه که یوسف به پدرش گفت  : ای پدر! من یازده ستاره وخورشید وماه دیدم که بر من سجده گرند . پدرش گفت رویایت را برای برادرانت باز گوی مکن که نیرنگی برایت به کار برند ; همانا شیطان برای انسان یک دشمن آشکار است .

باقیش رو برید دانلود کنید و بخونید.

دعوت به دانلود

حجم فایل 336 kb

 

داستانک امروز جایی در بهشت نوشته پائولو کوئلیو است که خیلی زیباست و از نویسنده بزرگی چون کوئلیو میشه انتظار داشته باشی .

دعوت به دانلود

حجم فایل 48 kb

تا بعد

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی کنگی یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.banooyekongi.blogsky.com

سلام من تصادفا به وبلاک شما برخورد کردم ، کار بسیار خوب و عالی انجام داده اید انعکاس گز یده های مطالب مجله همشهری جوان .فقط اگر حجم بیشتر وگزیده های بیشتری را انتخاب کنید پربارتر خواهد شد موفق وسر بلند با شید .در ضمن لینک شدید

مهدیه سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://text-janvaljan.blogsky.com

من عاشق کتاب الکترونیکی هستم. خیلی خوبه موفق باشی... به نظر من این یه جور فرهنگ جدیده باید بیشتر رویش کار کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد