همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

جذابترین برنامه‌های اندروید در سال ۲۰۱۴ به انتخاب گوگل!

جذاب ترین برنامه‌های اندروید در سال ۲۰۱۴ به انتخاب گوگل!


گوگل طبق روال هرساله امروز لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید در سال جاری میلادی را به انتخاب خود در گوگل پلی منتشر کرد. پس اگر یک گوشی یا تبلت اندرویدی دارید سری به این لیست بزنید.



wunderlist




لیست انجام کارهای روزانه که دارای نسخه‌های موبایل، تبلت و پی‌سی بوده و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به رابط کاربری زیبا، همگام‌سازی و سازگاری با Android Wear اشاره کرد.



swiftkey



 می‌توان سوییفت‌کی را بهترین کیبورد برای سیستم‌عامل اندروید نامید. تم‌های زیبا و متنوع، پشتیبانی کامل از زبان فارسی، یادگیری کلمات به مرور زمان و همچنین از پیامک‌ها و ایمیل‌ها، تصحیح خودکار و قابلیت تایپ با کشیدن انگشت از ویژگی‌های کلیدی این اپ رایگان هستند.

lumosity

 شاید یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تمرین دادن مغز شما برای تمرکز، دقت و سرعت Lumosity باشد. این اپ البته کاملاً رایگان نیست و برای استفاده از تمامی مراحل و امکانات آن باید سالانه ۶۰ دلار بپردازید!
frontback


 با این اپ ساده می‌توانید همزمان با دوربین‌های جلو و پشت گوشی خود عکس گرفته و آن را به صورت یک تصویر به اشتراک بگذارید. ضمیمه کردن مکان فعلی، هش‌تگ‌ها و منشن‌ها در یک شبکه اجتماعی نوپا از ویژگی‌های دیگر این اپ است.



برای دیدن برنامه های دیگر و دانلود آنها سری به سایت فارنت بزنید ...