همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

شب قدر

لیــــــــــــلة القدر خیر من الف شهر


ایام نزول قرآن کریم و شبهای قدر ، شب دوستی ، شب محبت ، شب مغفرت و شب استجابت دعا دلهایمان را روانه ی کوفه کنیم و با بزرگ داشت شبهای قدر در ماتم اول مظلوم عالم ، سیل خون از دیدگان آلودیمان جاری کنیم تا مورد رحمت و مغفرت حق تعالی قرار گیریم . انشاء الله



 دراین شب ها، امام الشهدا ، بیماران ، گرفتاران ، حاجت مندان ، گذشتگانمان را فراموش نکنیم .


خدایا در این شبهای عزیز پرونده جرم ما را به مظلومیت اول مظلوم عالم نادیده گیر و از گناهانمان درگذر و توفیق شیعه واقعی مولا بودن را به ما عنایت فرما تا بتوانیم رضای تو و رضای امام زمانمان را فراهم نمائیم .



آمین یا رب العالمین

التماس دعا




امشب شب قدر است و من قدری ندارم               بحر دل آلوده ی خود بیقرارم

امشب شب قدر است و یک دنیا فقیرم          بیمارم و محتاج و در غفلت اسیرم

من آمدم با کوله بار ، بار زشتم                   تا رنگ زهرائی بگیرد سرنوشتم

ای کاش میمردم شب قدرت نبینم                       من باعث درد نگاری مهجبینم

چون نامه اعمال من بیند سحر گاه                      بر حالت آلوده من میکشد آه

امشب بیا و کار دل را چاره بنما                      مکتوب اعمال بدم را پاره بنما

رزق من امشب بهتر از صد سال گردد       گر یوسف زهرا ز من خوشحال گردد

گر او بخواهد بنده تو میشوم من                 گر او نخواهد راه غفلت میروم من

امشب بیا و آرزویم را روا کن                   او را به یاد ما ، تو مشغول دعا کن

با کوهی از حاجت به در گاهت نشستم             در لیلة القدر علی دل بر تو بستم





نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

درود لبر علی جان عزیز

در این شب های عزیز ما را هم دعا بفرما شاید که بخشیده شویم

درود بر تو

حتما .. محتاج دعایم اما فراموش نمی شین

mohammad شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.mohammadonline1388.mihanblog.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
لطفا من رو با این نام لینک کن و بعدش لینکت با هر اسمی که می خوای برام بفرست که لینکت کنم
دانلودستان www.mohammadonline1388.mihanblog.com
التماس دعا

(m) شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://baghe-bibargi.persianblog.ir/

الهی آن شب که همه قرآن به سر می کنند ما را توفیق بده قرآن را به دل کنیم.

ان شالله

مریم یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://golhayebabone.blogsky.com/

التماس دعا

محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد