همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

کسب درآمد از سایتهای ایرانی


Ebux - Teobux - Ads.Inpersia

eBux : درباره خودش :

ی باکس یک مرکز تبلیغاتی است که علاقه مند است شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد.جایی که شما با کلیک کردن و دیدین تبلیغات کسب درآمد خواهید کرد و جایی که موسسات و نفرات ،ایده ها ، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارنددر تجارت ما همه یک برنده هستند،شما با استفاده از یک متود ساده و کارآزموده شده می توانید هم درآمد داشته باشید و یا محصولات خود را به نمایش بگذارید. مهمتر از همه اینکه ما با ادغام چندین روش در دنیای بزرگ تبلیغاتی اینترنت این موسسه را بنا کرده ایم و با استفاده از مجهزترین وسایل و امکانات آمده ایم تا جای بحق خود را در این تجارت داشته باشیم پس با خیال راحت به ما به پیوندید ، ما آمده ایم تا با شما رشد کنیم

این تجارت چگونه کار میکند؟

بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه ما ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.

پرداخت به من چگونه انجام خواهد شد؟

در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت،تجارت،سامان،پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد. ضمنا درخواست برداشت از حساب شما نسبت به نوع عضویت شما متغییر است برای مثال:عضویت استاندارد و برنزی هر ۷ روز یکبار می تواند در خواست برداشت نماید ولی اعضای نقره ای هر ۶ روز ، اعضای طلایی هر 4 روزیکبار اجازه دربرداشت از حساب دارند.


ای باکس: دومین سایت کلیکی ایران که قرار است به زودی تغییراتی در سیستم زیر مجموعه گیری خود بدهد و متفاوت ترین سایت ایرانی باشد (ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد)

در سایت تبلیغاتی درآمدزایی EBux شما میتوانید تنها با کلیک کردن بر روی آگهی های تبلیغ دهندگان و حامیان مالی ما درآمد کسب نمایید.

بر خلاف بسیاری از سایتهای کلیکی دیگر هدف ما نوآوری و برآورده ساختن نیازهای کاربران است زیرا آنها تبلیغ کنندگان سایت ما هستند.

هر کاربر هر زمان که بخواهد میتواند یک تبلیغ دهنده باشد و از حسابش به هر میزان تبلیغات نماید، با تلاش فراوان پنل تبلیغ دهندگان و کاربران بیننده تلفیق شده و شما به راحتی میتوانید از سرویس های آگهی دهندگان بهره ببرید.

با ارسال نظراتتان ما را در این مسیر یاری نمایید.

شما به عنوان عضوی از سایت چه به دست خواهید آورد:

  • درآمدی تا 20 تومان برای هر کلیک.
  • درآمدی تا 10 تومان برای هر کلیک زیرمجموعه های شما.
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات و آمار کلیک ها، درآمدها و ... خودتان و زیرمجموعه هایتان.

دریافت و پرداخت در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد!



سایت ایرانی معروف دیگر برای کسب درآمد از اینترنت

ثبت نام در 
teobux


ثبت نام در 

تبلیغات پیامکی


نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.dokhtarebaranam.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
احتمالا نشناختیپاییز تنهایی
2 سال پیش توی لینکاتون بودم
به هر حال من با بلاگ جدیدم اومدم
خوشحال میشم باز هم با هم باشیم
منتظر حضورتون هستم
تا بعد...

سارا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

نه تنهایی رو سرم هوار نشده. نامردی و بی معرفتی اعصابم بهم ریخته
وبم و همینجوری دوس دارم
بهتم سر نزدم که بیای وبم .
یه یک سالی بود اصن آپ نمی کردم
در هر صورت خیلی خوشحال شدم که فراموش نکردی

سلام
خیلی نامرده این روزگار با آدمهای بی معرفتش .. یه روز نیست کسی نناله ازین مردم بی معرفت و خودخواه
من خودم اومدم دعوتی نبودم
منم خوشحال شدم که برگشتی

شکیبا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com


تئوباکس یک ماه بود که عضوش بودمو مرتب فعالیت میکردم فکر کنم اگه اشتباه نکنم از طریق لینک شما عضو شده بودم
اما به محض اینکه 100تا کلیک کردم و 10 رو منتظر برداشت پولم موندم روز دهم دیدم که مدیر اکانت منو مسدود کرده!!!
ازش پرسیدم چرا اینکار رو کردی؟
میگه به خاطر آی پی و از این حرفا
برای من که قانع کننده نبود...
میگم شما هم محض امتحان یه بار درخواست برداشت بده ببین اصلا این سایت واقعا پول بده هست یا اینکه فقط داره وقت ملت رو میگیره...

جدا چرا آخه؟
ببینم هر بار که وارد سایت می شدی بدون فیلتر شکن می رفتی یا با فیلتر شکن ... فکر کنم به خاطر همین بوده که با ای پی های متفاوت وارد سایت شدی و اونها هم تو رو طبق قانون مسدود کردن
نه هست خانوم ... فقط شما یه کوچولو اشتباه کردین

دوباره ثبت نام کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد