همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

مادر روزت مبارک

مادر روزت مبارک



مادر، تو کتاب نامکتوب مرارت هایی، تو دیوان محبت هایی، تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛ تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری. ای قصیده بلند عشق؛ ای عاشقانه ترین غزل؛ ای مثنوی رنج ها؛ تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛ تو قافیه احساس قلب منی؛ تو منظومه بلند فضیلت هایی تو بهترین بیت رباعی محبتی.

مادر، شعر وجود تو را، واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم. دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانه فصل های زندگی ام، نثار دل بهاری ات می کنم. ای بهترین شعر زندگی، روزت مبارک باد.
مادر روزت مبارک




نظرات 4 + ارسال نظر
گلابتون چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://golab68.blogsky.com/

سلام همشهری جوان چقدر مطالب مختلفی اینجا هست ..دستت درد نکنه ..

سلام به شما
اینجا متعلق به شماست و من خوشحالم از اینکه میان و بهم سر میزنین
خواهش می کنم ... ممنون از حضور گرمتون

دنیای ضرب المثل های انگلیسی جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

[گل]
سر زدن به هم پیوندی نیمی از وبلاگ داری است
وبلاگ النوار جلد 7 ص 678 [نیشخند]
[گل]

سلام
چطورین؟
واقعا همینطوره ... چه جمله ی زیبا و شیوا و کار آمدی گفتین ... اما حیف دیگه ...

مرسی که اومدین

ونوس شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

سلام علی جان. دلنوشته زیبایی بود . روز مادر بر تمامی مادران مبارک.

سلام
ممنون که همیشه میای ... مرسی

شکیبا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

روز مامانا مبارک
امسال من واسه مامانم سنگ تم.م گذاشتم..
یه دونه انگشتر خوشگل واسش گرفتم

سلام
مبارک باشه

تو کارت خیلی درسته شکیبا ... خوش به حال مامانت که همچین دختر گلی داره .
به به ... گفتم کارت درسته تو ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد