همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

بهترین روش همسرداری

  بهترین روش همسرداری 





فقط متاسفانه یه 20 سانت چسب کم اومد رو دهنش هم بزنیم که بشه یه همسر ایده آل

نظرات 17 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://sadaf555,blogsky.com

سلام علی آقا
هر چی صبر کردم فکر کنم تصویر باشه باز نشد
دوباره میام وای به حالت اگر ...

سلام صدف جان
مشکل ازون طرفه ..
بابا من چیکار کنم .. وای به حالت اگر بگندد نمک
از دست من کاری بر نمیاد .. شرمنده

ونوس دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://sadaf555,blogsky.com

دوباره سلام
مردم از خنده پسر / منم یکم موفقم برای خانم های وراج جسب رو دهنشون بزنیم ولی خب اگر همش اینجوری اویزون باشه که نه می تونه غذا درست کن نه به شوهرش برسه خودشم از هفت دولت آزاد میشه
جالب بود خوشمان آمد

سه باره سلام
پس حق میدی بهم خوشم میاد ازون خانمهای هستی که حرف حق رو می پذیری .
خوب مردا بلدن چطوری شیکم خودشون سیر کنن ... فقط این دهنه بسته باشه خودش اندازه یه پرس غذای حسابی می چسبه

خواهش می کنم..

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ http://soraya90.blogsky.com

اخی آخی خیلی دل پری داری نه علی جان هنوز بزار بری تو زندگی بعد برو بچسبونش به دیوار خوب مهم نیست اون اونجا راحته هم در امان والا
چرا میخوای دهنشو ببندی اون بدبخت که داره میخنده به روی ماهت به چشمون سیاهت دیگه چرا ولی معلومه خیلی دلت پره خیلی بیشتر از خیلی

هنوز دلم پر نشده .. دعا کن که پر هم نشه .
پس تو هم موافقی که وقتی رفتم تو زندگی بچسبونمش به دیوار ..
بدبخت .. این زنها دوتا قاب عکس رو به جون هم میندازن .. اینجوری نگاشون نکن ...

samira دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

her her selsele jebale namak

با منی ؟

سعیده دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام
حالا دیگه این جوری زنداری می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا ببین یه شعر دیگه از آزی نوشتم !
طبق معمول جدید از تو مدرسه!

سلااااااااااااام
خوب شما راه دیگه ای سراغ داری ؟
واقعا .. اومدم //
مدرسه ....

ونوس دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://sadaf555,blogsky.com

سلام
میگم علی جان خب طرف مگه بیکار بر زن بگیره خب این همه زن تاریخ مسفر گذشته شکمش رو هم تو رستوران سیر کنه دیگه چرا بد نامی برای خودش بخره ولی من به موقعش حالت رو می گیرم صبر کن تا ببینی همچین ضد مرد ها بشم از من بعید ها زیاد جدی نگیر چون با مرد ها میونم بهتر تا با زن ها
ولی به موقش دارم برات شمشیر رو از رو بستم

سلام
منم همین رو میگم ...
خوب شما روش دیگه ای سراغ دارین بگین .. نمی خواد حال گیری کنین ..
ای بابا حالا ما یه شوخی کردیم تو جدی گرفتی ... من تو رو چسب نزدم به دیوار که عصبانی ی شی .. البته نمی تونم قول بدم .
می دونستم جدی نمی گی .. چه خوب .. سلام
ای بابا ... من بالاخره چیکار کنم ..

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://soraya90.blogsky.com

یادم باشه حتما وقتی زن گرفتی اگه به امید خدا وبلاگت رو پا بود یه حرفای با همسر گرانقدر شما دارم
میگم من برم این سمیرا رو بلینکم ازش خوشمان امد ای ول من اینهمه خودمو کشتم اخم تو رو ندیدم ولی دختر ببین با دو کلمه چیکار میکند ای ول
منکه ازت میترسم جون خودم یه کوچولو شاید مال چاقالو بودنت باشه ترسناکی

واقعا ... چی میخوای بگی .. قرار نبود چوقولی کنی ..بی تربیت
از شما دخترا همه چی بر میاد .. دست به یکی فقط نکنین

بله بایدم بترسی .. خیلی ابهت داریم اخه خوب خودتم چاقی این خنثی اش می کنه .

samira سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

slm.na eshtebah zadam.mikhastam bezanam b amam nemidonam chera inja zadam....

سلام
غیر قابل قبوله ... خیلی ناراحت شدم

صدف کیهانی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://sadaf-keyhani.blogsky.com


سلام

امیدوارم که خوب باشی.

ممنون که سر زدی.

توی سایت شعر نو میتونی کارامو دنبال کنی.

سلام
ممنون
خواهش
واقعا .. پس حتما دنبالت میکنم ..

شکیبا چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

کلی خندیدم!!!
ولی این دیگه میشه یه مجسمه چسبی که یه گوشه خونه باشه!
ولی بعضی وقتا مردا هم وراجندااا
من نمونشو یه بار دیدم که سنش 80 بود!

بله دیگه .. می بینی هر خانمی که دیده کلی خندیده ..
اینجوری یه نمای زیبا به خونه میده .. یه خونه متفاوت با طراحی جدید ..
بعضی وقتا ...
آره دیگه تو اون سن خوب این یه امره طبیعیه اما زن ها تا 80 سال مخ آدم رو تلیط می کنن ...

ونوس شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://sadaf555,blogsky.com

مگه قرار کار بکنی ؟ صبر کن من خودم شمشیر رو نشونت میدم

تا کار دستم ندادی باید یه کاری بکنم دیگه ...
خوب نشون بده ببینم هی من کوتاه میام .. زود باش

ونوس سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://sadaf555.blogsky.com

عمرا من کار دستت بدم
کوتاه نیا قدت کوتاه میشه ها...
راستی تو چرا کامنت دونیت تیکه حفظ مشخصات نداره

شما نمی خواد کار دست من بدی .. همون نقاشی ما رو بکش باقیش پیش کش ..
خوب میخوام هم قد تو بشم .. تا حس حقارت بهت دست نده

اخه تو نیازی به این تیکه ها نداری که .. تو خوت یه پا مشخصه ای

ونوس سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ

حالا چرا جوش میزنی می کشم دیگه
عمرا من اصلا از این حس ها بهم دست نمیده خیلی دیگه قد بلند باشی ۲ متری دیگه
خیلی ممنون

می کشم .. می کشم .. پس کی .. وعده سر خرمن میدی دیگه ..
چه دختر بی حسی
نه خیلی بلندمی شم اونموقع .. کوتاهی تو میزنه تو چشم ... بیا پایین
قابل شما رو نداشت

ونوس شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

علی جان نازنین انقدر نرو سر خرمن
کلا من سیبزمینی پشندی هستم
ببین دختر که نباید زیاد قد بلند باشه ولی پسر باید قد بلند باشه شرط می بندم که تو از منم کوتاه تری
تشکر

پس کجایی .. من چقدر باید برای دیدنت بیام سر این خر من ؟ هان
اونم یه گونی
دختر باید هم قد تو باشه .. کمی ناز و کمی زیبایی داشته باشه .. هم وزن تو هم باشه .. اینقدر هم پر چونه نباشه .. همین کوتاه خانوم
بزن قدش .. اگه نبودم چی؟

دخ شب شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://baby75.blogsky.com

یه سوال فنی حرفه ای داشتم:
این بنده ی خداچجوریwcمیکنه؟

بفرمایین ...
این واقعا فنی بود .. ببین اول از همه .. سانسور .. بعد از اون یک .. سانسور ... و اون هم ... سانسور ... به همین راحتی ..
دیدی کاری نداشت .. سوالات کار دانشی هم بود بپرس .. خجالت نکش

ونوس شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

خب ارت می کنم که کوتاه بشی خب تمام این های که گفتی رو من ندارم پس من برم دیگه نه قد بلند و ناز و زیبایی رو گفتم پسر بد اینجوری روحیه یه دختر رو خراب نمی کنن

می بینم که یه سری سوالات رو جواب نمی دی ؟ می پیچونی اشکال نداره ... راحت باش

تازه می شم هم قد تو .. تو رو کی اره کرده
کجا بری ؟ داری لوس می کنی خودتو .. خوب همینجوری که هستی قبولت می کنیم .. چیکار کنیم دیگه بسکه مرام و معرفت و مردونگی ازمون چیکه میکنه ...
یعنی من باعث شدم روحیه ی یه دختر خراب بشه ؟! خدا منو نبخشه
الان از دستم ناراحنی ؟ قربون اون دله گوچولت برم که زود ناراحت میشه ...

هم کلاسی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد