همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

سه سایت معتبر اینترنتی برای کسب درآمد

کسب درآمد از سایتهای معتبر اینترنتی
شاید باورش برای دوستان عزیز سخت باشه اما امتحانش ضرری نداره .. من خودم دارم کار می کنم و نمونه تبلیغاتش رو بالای سایتم میتونید ببینید و درامدی رو هم که تا حالا کسب کردم و از این به بعد هم خیلی سریعتر رو به افزایش هست رو می بینید ..
این پست رو برای کسانی گذاشتم که شاید اطلاعی ندارن از این قضیه و شاید بخوان برای یکبار هم که شده این کار رو امتحان کنن ... پس وقت رو تلف نکنید در کنار کارهای اینترنتیتون 10 دقیقه هم برای این کار وقت بگذارید .. ضرر نمی کنید و چیزی رو هم از دست نمی دید .




سایت های PTC عموما به عنوان سایت ها تبلیغاتی شناخته می شن. فرض کنید که شما اخیرا یه سایت یا حتی وبلاگ باز کردی اما در شروع کار هیچ بازدید کننده ای نداری چرا؟ چون در موتور های جستجو سایت شما اگر وجود داشته باشه در صفحات آخره. یکی از راه های ارتقا در صفحات موتو رهای جستجو آمار بازدید روزانس که هرچی بیشتر باشه سایت شما سریعتر به صفحات اول می رسه و وقتی به صفحه اول برسه حداقل روزی 30 تا 40 بازدید کننده خواهید داشت. و این برای سایت هایی که محصولی رو قراره تو سایتشون معرفی کنند یا بفروشند خیلی مهمه و حاضرن کلی خرچ کنن تا به صفحه اول برسن.
سایت ها PTC برای سایت هایی که دنبال بازدید کننده می گردن بازدید کننده صوری جمع می کنه. یعنی یه پولی از سایت ها می گیره بعد کلی سیاهی لشکر روانه اون سایت ها می کنه تا جایگاه سایت ارتقا پیدا کنه.
مسلما سیاهی لشگر ها (که من و شمایی که عضو سایت های PTC شدیم هستیم) برای رضای خدا کار نمی کنن در عوض مشاهده اون سایت هایی که سایت PTC به هشون معرفی کرده یه پولی از PTC ها می گیرن.
این وسط البته سایت های کلاهبردار یا به اصلاح اسکم (SCAM) فت و فراون وجود دارن که از سایت های دیگه پول می گیرن اما به اعضای خودشون هیچ پولی نمی دن. اما سایت های معتبر نیز کم نیستن. انواع مختلفی هم از این سایت ها هست مثل PTC PTR PTS SURF و .... حتی سایت های ایرانی هم تو این زمینه وجود دارن.

سایت های خارجی پولی رو که به ازای فعالبت شما به شما می دن به حساب های اینترنتی شما واریز می کنن اما ما ایرانی ها به علت تحریم بیشتر این بانک ها در این زمینه کلی مشکل داریم اما بانک هایی هم هستن که با ایران مشکلی ندارن و کلی هم معتبرن. خلاصه بعد از واریز پول به اون حساب ها برای تبدیل پول به ریال باید از ایکسچنجر هایی که فت و فراون در ایران وجود داره استفاده کرد و به این ترتیب ما به یک درآمد واقعی از اینترنت دست پیدا می کنیم.



هر کلیک 1 سنت حداقل مقدار قابل برداشت 2 دلار

محل انتقال پول ها PAYPAL ALERTPAY





هر کلیک 1 سنت حداقل مقدار قابل برداشت 2 دلار
 محل انتقال پول ها PAYPAL ALERTPAY LIBERTYRESERV



هر کلیک 0.8 سنت حداقل مقدار قابل برداشت 2 دلار

محل انتقال PAYPAL ALERTPAY





توضیحات بیشتر رو در این وبلاگ بخونید : www.ptc1.blogsky.com

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام.سایتایی نبودن هر کلیک بیشتر از 1 سنت باشه؟ :) تلاش کن می تونی پیدا کنی :)) .موفق باشی.

سلام
خوبی؟
بودن ولی بهشون نمیشه اعتماد کرد و این 2 سایتی که من معرفی کردم جزو سایتهای معتبر و معروف هستند که همیشه پرداختی داشته اند ..
میدونم خیلی هستند اما 99 درصدشون کلاه بردارن ...
سلامت باشی
ممنون

سارا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://style.blogfa.com/

سلام . وبلاگ فوق العاده ای دارید . بهتون تبریک میگم . از مطالبتون لذت بردم مخصوصا از مطلب حالت و رفتار عجیب انسان که هنوز علم از شرح علت آن ها ناتوان است. واقعا عالی بود .
منم یه وبلاگ تو زمینه مد و زیبایی دارم . خواشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم .

برای تبادل لینک منو با اسم ۞ خانه مد و زیبایی ۞ لینک کن .

بعد بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم .

سلام
ممنون
خوشحالم از اینکه به وبلاگم اومدین ...

موافقم ...

نازنین پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://hamechiohichi.blogfa.com

سلام دوست گرامی تازه رسیدم از مسافرت تشکر که اومدی وب زیبایی داری اگه تمایل به تبادل لینک داری منو به اسم تهنا تریت فرشته دختر لینک کن و بهم خبر بده موفق باشی

سلام
امیدوارم خوش گذشته باشه ...
ممنون
من خیلی وقته لینکتون کردم ...

سعیده جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
من اومدم
دیگه مدرسه ها شروع شد و بد بختیای منم باهاش اومد
از حالا دیگه کمتر میرسم بیام!!!!!!

سلام
خوش اومدی
میدونم .. خدا نکنه بدبختی باشه ..
میدونم .. پس درست رو خوب بخون ... حالا تو هفته دوبار هم بیای خوشحالمون میکنی...

شکیبا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام
خوبی؟
من که اینقدر از این سایتای قلابی به پستم خورده که خیلی وقته که کار با سایتای کلیکی رو بیخیالش شدم !!
یادمه حتی به خاطر کلاس هم رفتم و 45هزار تومن پول بی زبونم هم به خاطر کلاسش رفت...
حالا شما واقعا تونستید از این سایتا پولی بگیرین؟!!

سلام
ممنون .. تو خوبی؟
پس بدشانس بودی .. اوائل منم راه تو رو رفتم و میخواستم بی خیال بشم که این دو تا سایت نظرم رو عوض کرد .. فقط کافیه یه بار سرچ کنی اسم این دوتا سایت رو ببینی چقدر صفحه درباره این دوتا سایت وجود داره .. خیلی ها دارن کار میکنن
راست میگی؟ کلاس .. چطوری بود؟ چی می گفتن؟
چه بد ... تو واقعا تو این زمینه به بدشانسی خوردی ...

من اره و الانم ه می بینی دارم کار میکنم ... یکم باید صبر و حوصله داشت تا به نتیجه مطلوب رسید ...
من الان نزدیکهای برداشتم رسیده .. یه دوماهی میشه دارم کار میکنم .. کلا 10 دقیقه شایدم کمتر وقت می ذارم و ضرری هم نمی کنم اگه .. میگم اگه بخواد قلابی باشه .. من که تو نت هستم پس این کار رو هم میکنم .. به نظرم تو هم امتحانش کن .. خواستی بگو تا بیشتر راهنماییت کنم ..

شکیبا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
منم خوبم..

من حدود ۶ ماه برای این کار وقت گذاشتم ولی یا سایتا قلابی از آب در اومدن یا اینکه اینقدر پورسانتشون پایین و حداقل مبلغ قابل برداشتشون بالا بود که کلا بی خیالش شدم...
تو اون کلاسا نحوه ی باز کردن اکانت تو سایتهای به قول خودشون معتبر!!و نحوه باز کردن حساب تو پی پال و برداشتشو بهمون توضیح دادن و اینکه چطور با آی پی کشورهای دیگه در آمد از همون سایتا رو ده برابر کنیم...آخه فقط یه عوض کردن آی پی کافی نیست..
نه.. ممنون از اینکه میخاین راهنماهی کنین...من دیگه ای دی اس المو جمع کردم و گاه به گاه با موبایل به نت میام و دیگه وقتم هم محدودتر نسبت به گذشته شده...

سلام
خداروشکر
هر جور راحتی ... موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد