همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

یک عکس خانوادگی، یک دزد بدشانس


500x_photobomb-pursesnatcher.jpg


این یکی از عکس هایی است که می توان گفت در بهترین زمان ممکن گرفته شده. این خانواده تصمیم گرفتند عکس یادگاری دست جمعی بگیرند. برای همین آقای ‪"‬میر‪"‬ دوربین را روی سه پایه قرار داد و تنظیم آن را روی عکس برداری خودکار ۱۰ ثانیه ای گذاشت. ‏ 
‏ 
بعد از گرفتن عکس آنها متوجه شدند که کیف آنها و فرزندانشان شامل کیف های پول، کارت اعتباری به همراه آی پد و وسایل جانبی دوربین به سرقت رفته است. ‏ 

‏ 


500x_purse-thief.jpg


اتفاق خوبی نبود اما زمانی که عکس گرفته شده را نگاه می کنند متوجه میشوند که دوربین کانن G7 آنها درست در لحظه مناسب عکس آقای سارق را گرفته است. بقیه داستان به سرعت رخ داده. آنها با پلیس تماس می گیرند و مشخصات ظاهری سارق را در اختیار انها قرار میدهند. چند دقیقه بعد پلیس این فرد را که هنوز همان اطراف بوده است دستگیر می کند. ‏ 
‏ 
حالا این آقای دزد بدشانس در زندان است و احتملا خودش را یکی از بدشانس ترین دزدهای دنیا میداند.
نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.bestmoney.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری هستی تبادل لینک کنیم.
http://www.bestmoney.blogsky.com

سعیده یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
راستش منم به عقل دوستام شک دارم
به این که چه طوری محبت رو در ازای هر چیزی طلب می کنن
به اینکه شاید اگه اولین دختر بر نمی گشت شاید الان وضع بقیه ی دخترا این نبود!

سلام
خوشحالم که اینو می شنوم ..
خوب دیگه .. جونیه و هزار دردسر .. اما اینها بد راهی رو انتخاب کردن .. که عواقبش رو هم دارن می بینن ..
همیشه اینجوریه ... باید دنبال یه راه حل باشیم که فکر کنم .. نداشته باشه

دختر بابایی......... ( ژاندارک) یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام.... مرسی.... خوبی شما...من خوبم...شکر..

همه که عین هم نیستن
درسته

درضمن همه آدم خوبن مگه اینکه خلافش ثابت بشه..... درسته بابایی..........

سلام
ممنون .. خداروشکر
درسته ...
اینم درسته ... کلا تو درست میگی دخترم

palina دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://delmashgholi.blogsky.com

سلام علی عزیز
نه از قاضی نور نبود نوشته خودم بود .ولی وبلاگ جدیدی دارم که از نوشته های دیگران استفاده میکنم .اما نمیتونم براش لوگو بذارم وعکس انتخاب کنم به من ایمیل بزن وراهنمائی کن در ضمن نظرتو دوست دارم بدونم

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://delvapasi.blogsky.com

سلام علی عزیز
ببخش ادرس وب رو اشتباه نوشتم. دلواپسی است .
شاد باشی

دختر بابایی......... ( ژاندارک) دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

منم لینکتون می کنم بابایی..... فقط با چه نامی....

نازنین دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://hamechiohichi.blogfa.com

سلام تشکر که اومدی و تشکر برای دوستم دعا میکنی

سلام
خواهش میکنم ... این یه وظیفه است .. امیدوارم که خدا به همین شب های عزیز شفاش رو بده .. حتما دعاش میکنم ..

دنیا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام .از خوندم بعضی از مطالبتان واقعا لذت می برم :)
www.manokhodam8.blogfa

سلام
خیلی خوشحالم ازین بابت ... ممنون که سر می زنی

دنیا چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

شانس دزده هم مثل شانس من بوده :)

اینجوریام نیست ... چرا همچین فکری می کنی؟
شما که دزد نیستی؟

دنیا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

نظرم رو دزدیدن :(

نه بابا ... این قدر عجول نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد