همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

مراقب باش وقتی که ازدواج می کنی

مراقب باش وقتی که ازدواج می کنی


زمانی که تصمیم به ازدواج با شخصی می گیری، خیلی مراقب باش چرا که ظاهر افراد فریب دهنده است. دنیای ما پر از این نوع جدایی هاست… پس کاملا حواستون روجمع کنید ..

البته کمیک فوق العاده ی بالا یک مثال کلی است، و می توانید کاراکترها را جابجا کنید؛ یعنی زن به جای مرد و مرد به به جای زن ... پاچه خاریه مردانه
نظرات 10 + ارسال نظر
طاهره جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

وا
حالا من فکر می کنم دخترای این دوره زمونه خیلی از این خرسه بدترن!
حالا مثلا پسرا هم شبیه کوسه هستن!!
کلا تو دنیا آدم کم پیدا میشه ولی خب پیدا میشه!(فرض کن الان یه خورده مغزم کار نمی کنه وگرنه این حرفا از من بعیده!)

نه بابا اینجوریام نیست ... این فقط یه کمیک و کارکاتوره که به احتمال تو هم نزدیک تره /
توی این دوره زمونه همه جور آدمی پیدا می شه .. چه خرس صفت چه کوسه صفت
آره .. اگه بیشتر بگردیم بلا نسبت شما و دوستان آدم می تونیم پیدا کنیم ..
مغزت کار نمی کنه اینجوری میگی کار کنه که واویلاست

سعیده شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
خیلی باحال بود
البته قسمت خورده شدن مرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آپم
فک کنم عکسا باز بشه
آخه واسه یه نفر دیگه باز شده بود!

سلام
قربون تو ...

اومدم

شکیبا شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

خوبه مثل اینکه داری برای فراری دادن جوونا از ازدواج فرهنگسازی میکنی!!:دیییییییی
خوبه به این کارت ادامه بده!
آدم ازدواج نکنه خیلی بهتره تا این که بعد از 6ماه متوجه ذات وحشتناک طرفش بشه و بعدشم دیگه مشخصه دیگه!!!!

کاره بدی می کنم .. یکم روشنگری که بد نیست که
به روی چشم ..
خوب من به خاطر همین بود که توی چند تا پست قبلی به این امر اشاره کرده بودم که قبل از یک ارتباط که قراره به ازدواج ختم بشه شناخت کامل رو بدست بیارید و مطالبی که میدونم خوندی ...

آزاد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ق.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از 7 سال جنگ عراق پایان یافت - آمریکا قصد دارد پیروز خود را در عراق جشن بگیرد ، آیا شما قبول دارید که آمریکا برنده این نبرد بوده ؟ و یا شما هم هنوز باور دارید که سلاح های کشتار جمعی در عراق دلیل اصلی حمله آمریکا به عراق بود ؟ اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم مطلب بنده را در این مورد بخوانید . موفق و پیروز باشید

نرگس یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

سلام خوبی؟
مشکوک میزنی
همش درباره ازدواج مینویسی خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی همچنان بدون اینترنتم
هرچقدر دنبال شرکت گشتم پیداش نکردم
انگار کور بودم

سلام
من .. نه
خوب دوست دارم دوستام بیشتر درباره اینجور مسائل بدونن و بیگدار به آب نزنن.. ای کلا مسئله مهمیه و الان هم تو جامعه ما باید بیشتر روی اینجور مسائل بحث و تبادل نظر بشه .. امار طلاق ها رو که داری ...

چه بد .. امیدوارم که زودتر وصل بشی
مگه میشه ... خوب تلفن رو انتقال بده ..

[ بدون نام ] دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام
خیی بی معرفتی
..........................................ازت ناناحتم !
آره دیگه هی پست بزن و تو هر پست دخترارو ...............اگه دستم بهت برسه ................
اما قشنگ بود
راستی
با ما به از این باش که با خلق جهانی!
موفق باشی

سلام
چرا آخه؟
چی شده ...
خوب این یه واقعیته ... تو منکرش می شی
حالا خودتو ناراحت نکن .. قند خونت میاد پایین .
می بینی چه زود خوشت اومد ..
به روی چشم ..
سلامت باشی

palina دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://khamoshi.blogsky.com

سلام دوست من
اسم واقعی من palina ست . فعلا که حوصله ندارم چیزی بنویسم
اما دلم میخواد تو درباره قدسی قاضی نور چیزی بنویسی
مخصوصا قصه کوتاه پنجره .
شاد باشی

سلام
راست میگی .. خوشوقتم ..
اسمشون رو که تا به حال نشنیدم اما حتما یه پست براش می رم و مطلب هم می نویسم ..
به روی چشم ..
سلامت باشی

طاهره دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

مگه حرفم درست نیست ؟!که واویلا میشه؟!
من نگرفتم...

کاملا حق با توئه ... من که چیزی نگفتم .. گفتم ؟
گفتم اگه مغرت دقیق کار کنه همه آدمهای دنیا رو آدم میدونی و خوب و بدی برای تو وجود نداره ...

من قصد بی احترامی نداشتم .. شاید درست نتونستم منظورمو برسونم ..ببخشید

طاهره دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

اختیار دارید
من فقط منظور شما رو نفهمید وگرنه چیزی نشده!
من که ناراحت نشدم!
شاد زی

سلام
شرمنده که نتونستم اونجور که باید و شاید منظورمو برسونم ...
میدونم ..
سلامت باشی

مهرداد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بابا همشهری جوان که خیلی توپتر مینویسه که!!
از این عکسه خیلی خوشم اومد!!

البته حیف که بر علیه زنان هستن.... وگرنه خودمم میزاشتمش!

بر منکرش لعنت
قابل نداشت
هستن یا هستی؟
جالبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد