همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

کشتار «۲۰۰ هزار مورچه» برای کشیدن نقاشی دوران کودک

گزارش تصویری: کشتار «۲۰۰ هزار مورچه» برای کشیدن نقاشی دوران کودکی

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه دیلی‌میل یک هنرمند آمریکایی تاکنون از ۲۰۰ هزار مورچه برای ترسیم نقاشی‌های خارق‌العاده خود استفاده کرده است.

روزنامه دیلی‌میل در گزارش خود آورده است که  ”کریس ترومن” هنرمندیست که این مورچه‌های زنده را در دسته‌های ۴۰ هزارتایی و به قیمت ۳۳۰ پوند خریداری کرده است تا از آنها برای خلق اثر هنری خود بهره ببرد.


20هزار مورچه



این هنرمند ۳۲ ساله پس از خریداری این مورچه‌ها آنها را کشته و با استفاده از انبرک آنها را بر روی تابلو‌ی خود قرار داده است تا در نهایت این تابلو را که در اندازه تقریبی ۱ در ۱٫۲ متر است به قیمت ۲۳ هزار پوند به یک مجموعه‌دار آمریکایی فروخته شود.




ترومن که اهل منطقه کلارمونت از ایالت کالیفورنیاست به این موضوع معترف است که قرار دادن اجزای این تصویر در کنار هم امری دشوار بوده است.

جالب اینکه ابن هنرمند آمریکایی حتی به عذاب وجدان هم دچار شده و یک بار در میانه کار، ادامه کار را به خاطر عذاب وجدان کشتن این تعداد مورچه متوقف کرده است.





ترومن تصریح کرده است: این تابلو سال‌ها وقت برد نه به خاطر کارهای فیزیکی بلکه به خاطر اینکه من در نقطه‌ای، احساس بدی نسبت به کشتن تمام آن مورچه‌ها داشتم و این تابلو را به مدت یکسال کنار گذاشتم.

وی در عین حال افزوده است: اما من تصمیم گرفتم ادامه بدهم چون احساس کردم از اولین مورچه‌ای که من برای این تابلو کشتم، اگر من این تابلو را تمام نکنم، بیهوده کشته شده‌اند.



وی همچنین هزینه زیادی برای این تابلو متحمل شده است. او برای هر مجموعه مورچه مبلغ ۵۰۰ دلار پرداخت کرده است.

ترومن می‌گوید که انگیزه خلق این تابلو به تجربه ای در کودکی او باز می‌گردد و تصریح می‌کند: من تجربه‌ای کودکی خودم را دوباره تجربه کردم، وقتی ۵ سالم بود اولین باری بود که من عمدا تصمیم به آزار یک زندگی هوشمندانه (مورچه‌ها) گرفتم.

وی اضافه می کند: برادر کوچکترم  و من به یک لانه مورچه حمله کردیم و آنجا بود که مورچه های قرمز ما را گاز گرفتند و من این بار تصمیم گرفتم به آن تجربه اوایل کودکی خود بازگردم.

ترومن در ابتدا قصد داشته تا تمامی مورچه‌ها را یک به یک با دست خود بگیرد اما خود به این موضوع پی برده که جمع کردن آن همه مورچه چندین سال وقت او را می‌گیرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
ئاسو جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ http://isho.blogsky.com

سلام دوست عزیز.وبلاگ جالبی دارید بخصوص این مطلب.راستی اگر با تبادل لینک موافق بودی من را با نام "فروشگاه اینترنتی اینترنت شاپ" لینک کنید و بعد به من خبر دهید که شما را با چه نامی لینک کنم.

راستی اگه اومدی روی یکی از بنر ها کلیک کن و 10 ثانیه بذارش به حال خودش.از شما خیلی خیلی سپاسگذارم.

سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ http://box.magicpc.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی
سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی به آدرس زیر تغییر نشانی داده لذا در کد لینک باکس نیز تغییراتی اعمال شده است
شما می بایست با مراجعه به سایت کدهای جدید را برداشته و جایگزین کدهای قبلی در وب خود کنید در صورتیکه کدهای جدید را جایگزین کدهای قبلی نکنید سیستم لینک شما را غیر فعال می کند و در صورت جایگزینی کدهای جدید و با اولین نمایش لینک باکس لینک شما بطور خودکار دوباره فعال می شود
در صورت ایجاد هرگونه سوال و راهنمایی با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید
آدرس جدید سیستم هوشمند افزایش بازدید مجیک پی سی
box.magicpc.ir

سارا خانوم شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://sokotamazrezayatnist.blogsky.com

سلام رفیق
قبلا که ادرس وبو دادم بهت
من خوبم
حال باغم خوبه
گرما اذیتش کرده
ولی تجربه مبارزه رو داره
خوشه مثل صاحبش.......
تو چطوری
من اصفهانم هنوز

سلام به دوست قدیمی خودم
آره ولی نمیدونم کجا ثبتش کردم ..
خداروشکر ..
آره این چند وقته خیلی گرم بود و میدونم که باغت هم روزهای گرمی رو پشت سر گذاشته .. هم تجربه مبارزه رو داره و هم آدم با تجربه ای با سرشه ..
منم شکر خدا خوبم .. یه نفسی میاد و میره ..
پس هنوز تو نصف جهانی ..؟

نرگس شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی؟
مشکوک مشکوکه دیکه...

سلام
ممنون .. تو خوبی؟
مشکوک که مشکوکه .. اما به چی من شک کردی؟

نرگس شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com

سلام خوبی؟
هیچی بابا میخواستم بدونم این طرد شدن به خودتم ربط داره؟؟ یعنی برات پیش امده؟

سلام
ممنون
به من که نه .. اما این پست رو برای کسانی گذاشتم که اگه خد ایی نکرده تو همچین شرایطی قرار گرفتن چیکار بکنن ...
برای من که پیش نیومده و آرزو میکنم برای هیچ کس پیش نیاد ..

شکیبا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

جدی؟
من که اصلا دلم مورچه ها بکشم وقتی که تو خیابون یا هر جای دیگه مورچه میبینم خیلی مواظبم که لهشون نکنم اونوقت این آقا.......!!!

جدی جدی
خیلی کار غیر انسانی کرده و باید سازمانهای حمایت کننده از حقوق حشرات برخورد تندی با چنین جنایتکارانی داشته باشن ..
به نظرم اگه تو یه مورچه رو بی هوا له هم کنی کلی ناراحت میشی این که دیگه جای خود داره ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد