همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

ایــــــــمــــــــان

ایــــــــمــــــــان ! ...

دو مرد در کنار دریاچه ای مشغول ماهیگیری بودند.
یکی از آنها ماهیگیر با تجربه و ماهری بود اما دیگری ماهیگیری نمیدانست.
هر بار که مرد با تجربه یک ماهی بزرگ می گرفت، آنرا در ظرف یخی که در کنار دستش بود می انداخت تا ماهی ها تازه بمانند ، اما دیگری به محض گرفتن یک ماهی بزرگ آنرا به دریا پرتاب می کرد.
ماهیگیر با تجربه از اینکه می دید آن مرد چگونه ماهی را از دست می دهد بسیار متعجب بود.
لذا پس از مدتی از او پرسید : چرا ماهی های به این بزرگی را به دریا پرت می کنی ؟
مرد جواب داد : آخر تابه من کوچک است !

گاهی ما نیز همانند همان مرد، شانس های بزرگ، شغل های بزرگ، رویاهای بزرگ و فرصت های بزرگی را که خداوند به ما ارزانی می دارد را قبول نمی کنیم.
چون ایمانمان کم است .

ما به یک مرد که تنها نیازش تهیه یک تابه بزرگتر بود می خندیم، اما نمی دانیم که تنها نیاز ما نیز، آنست که ایمانمان را افزایش دهیم .
خداوند هیچگاه چیزی را که شایسته آن نباشی به تو نمی دهد.
این بدان معناست که با اعتماد به نفس کامل از آنچه خداوند بر سر راهت قرار می دهد استفاده کنی.
هیچ چیز برای خدا غیر ممکن نیست .
به یاد داشته باش :
به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزرگ است،
به مشکلاتت بگو که چقدر خدایت بزرگ است.

نظرات 14 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
خوبی؟
فکر کنم هر چند وقت یه بار لازمه که اینو به خودم یادآوری کنم که به مشکلاتم بگم که خدام بزرگه...
موفق باشی

سلام
ممنون
آره ... تمرین خوبیه برای برطرف کردن مشکلات ..
سلامت باشی

نرگس جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

سلام خوبی؟ شعر فلبداهتم عالی بود کلی خندیدم
فردا یه امتحان آزمایشکاه دارم
انگل شناسی تا الانم هیچی نخوندم.
من زیست میخونم شمالیم

سلام
ممنون
چه خوب .. بهم چه نمره ای میدی؟
چه بد ... خوب معطل نکن دیگه .. برو سر درس و مشقت دختر ..

.... بهشت ایران .

نرگس جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

دوباره سلام
قالبم چشه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من قالب مشکی دوست دارم تو اگه از قالبی خوشت اومده لینکشو برام بفرست

سلام
یه مشکل کوچیک داره که میام پیشت میگم ..
چشم ..

hanieh جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://nightbird.mihanblog.com

salam vebetoon alie age doos dashtin mano ba name parande shab link konid va khabar bedid ke manam shomaro link konam.ba tashakor

سلام
ممنون .. نظر لطفتونه ..
حتما .. خوشحال میشم.

rrk,s شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.ghooghnoss.blogfa.com

سلام
خوبین
نمی دونم من رو یادتون هست یا نه
الان بعد از فکر کنم یک سال داشتم آرشیو نظراتم رو می خوندم
دلم خواست بیام و بگم به یادتون افتادم

سلام
ممنون .. شما خوبی؟
اسم وبلاگت که برام خیلی آشناست ..
خیلی خوشحالم که اومدی .. چقدر خوبه که به گذشته هم سر می زنی .. منم باید یه سری به مطالب و نظرات دوستانم در سالهای پیش بندازم تا ردی هم از شما پیدا کنم ..
به هر حال خیلی خوشحال شدم که به دوستتون سر زدید .. باید دوباره این ارتباط قدیمی رو به روز کنیم ..

نرگس دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

خدایا من در کلبه حقیرانه خود کسی را دارم که تو درعرش کبریایی خود نداری
من چون تویی را دارم و تو چون خود نداری

زیبا و به جا بود .. از امام زین العابدین (ع)

طاهره دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام
حال شما؟
خوبید؟
داستان قشنگی بود.
خوش باشید

سلام
خوبم .. ممنون..
کم پیدا شدی. ..
خوشحالم که اومدی ..
سلامت باشی

شکیبا دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خدای من عملا به من ثابت کرد که هیچ چیز نمیتونه در مقابل اراده ی او مقاومت کنه...
آی مشکلات دیدید چقدر خدای من بزرگتر از شما بود؟؟؟؟؟؟؟؟
با پست معجزه به روزم مطمئنم بخونیش خوشحال میشی همونطور که منم الان فوق العاده خوشحالم...
موفق باشی

سلام
خوبی؟
بله .. این است خداوند قادر و متعال و رحمان و رحیم ..
خداروشکر .. نمیدونی چقدر خوشحالم وقتی موضوع رو تو وبلاگت خوندم .. خدارو صد هزار مرتبه شکر ..
خوندم .. قبل از جواب دادن خوندم ..
خدا همه بندگانش رو دوست داره .. تو هم نمونه ای پیشش ..

بهار سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام:)
خوب هستید؟

من همیشه پستهای وبلاگتون رو میخونم :)
از کجا میدونید سر نمیزنم؟ :)

سلام
خیلی ممنون .. شما خوبید؟
خوشحالم و ممنون که من رو همراهی میکنید ..
به خاطر اینکه آسه میای و آسه می ری .. یه حرفی .. نظری .. نقدی ..
من سراپا گوشم ..
بازم ممنون که همیشه میای و مطالب رو میخونی...
موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ

سلا ا ا ا ا ا م داداشی
خوبی ی ی ی ی ی ی ی ؟
من امتحانام تماااااااااااااااااااااااااام شد هوووووووووووووورا
کم کار شدیا!
(ای مشکل من یه خدااااااااااااااااای خیلی بزرگ دارم!)

سلام آبجی خانوم
ممنون توخوبی؟
خوب به سلامتی .. ان شالله که با موفقیت به پایان رسونده باشی ..
خیلی .. تو نیستی دستم به کیبورد نمیره ...
خدایا مشکلات آبجی ما رو هم حل کن .. ممنون خدا.

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

از ذوقم یادم رفت بگم کیم خودت که دیگه میدونی! (:

مگه میشه یه داداش نوشته های آبجیش رو نشناسه ...
خیلی خوشحالم که می بینم برگشتی..

نرگس چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

می‌گویم: سلام
کسی جوابم نمی‌دهد
پس خدانگهدار می‌گویم!
شاید از سر اتفاق
کسی دست‌هایش تکان بخورد

سلام
مگه دست خودشه که جواب نده ..
ای بابا .. این چه اومدن و چه رفتنی بود .. حداقل میگذاشتی حرفهای من رو هم میشنیدی .. بی معرفت
با این کارهای تو همون یه تکون هم دیگه نمیخوره ..

♥♥♥ DrEaM GiRl ♥♥♥ پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ق.ظ http://i-and-me.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااااااام
خوبی ؟

خسته نباشی

بازم کم کار شدی رفتی سفر؟

این نوشته خیلی قشنگ و خیلی با معنی بود ...

مرسی خیلی زیاد

نوشته هاتو می خونم و استفاده میکنم

از خیلی وقته میخوام واست کامنت بذارم اما نشد که بشه

خوشجالم که بهت سر زدم

موفقــــــــــــــــ باشیـــــــــــــــــــ

سلام
ممنون .. شما چطوری؟
سلامت باشی
کمی استراحت همراه دردسر فراوان ... درست شده شکر خدا .. دیگه مثل قبل دارم فعال میشم ..
ممنون از لطفت .. همیشه من رو با نراتت خوشحال میکنی .
خوشحالم از اینکه دوستانی چون شما دارم ..
منم همینطور .
پیروز باشی

فریبا پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.niloofaremordab2.blogfa.com

یادم بمونه کاش؟/


!!





سر نمیزنید؟

اونم تو .. مگه میشه یادت بره ...

راست میگی خیلی وقته پیشت نیومدم .. اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد