همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

هنر مجسمه سازی

هنر مجسمه سازی





واقعا زیبا و تحسین برانگیز ساخته شده اند .. چهرها خیلی واقعی به نظر می رسن



با کلیک کردن بروی عکسها آنها را بزرگتر ببینید




 
نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

سبله چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

میگیم مجسمه اش انقدر دقیقه پس چشم و موشو چیکار کرده؟؟؟؟

==================================
اسم:همخونه
نویسنده:مریم ریاحی
نشر:پرسمان
قیمت: ۷۳۰۰

سلام
هنوز بچه س ...

ممنون بابت اطلاعات کتاب

Dream Girl چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
شب بخیر

زیادی واقعی به نظر میومدن
انگار دارن از تصویر میان بیرون

مردم چه هنرایی دارن

واقعا خیلی زیبا و حیرت آور بودن
فک کنم دیدنشون از نزدیک خیلی هیجان انگیزناکتر باشه

بازم مرسی و خسته نباشید.....

سلام
شب تو هم بخیر

خیلی .. من خیلی وقت ژیش دیده بودم اما گفتم توی وبلاگم هم بگذارم.
واقعا استاد بوده طراحشون ..
وای بر ما بی هنرها ..

آره حرف نداشت اگه میتونستیم از نزدیک ببینیمشون ..
قربانت .. سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد