همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

آثار هنری خارق العاده الهام گرفته از طبیعت


آثار هنری خارق العاده الهام گرفته از طبیعت




نام اثر : Punishment




آنچه از این اثر پیداست این است که خالق آن یکی از طرفداران سبک مینیمالیسم و علاقمند کارهای ساده و بی آلایش است. پس زیمنه ی فوق العاده ساده و عدم کاربرد جزییات فراوان در مقایسه با کارهای در مشابه، باعث شده تا همه چیز به خوبی گرداوری و در کنار هم قرار گیرد و به جزییات موجود در کار مانند ذرات و نقاط ریزی که در تصویر پراکنده شده است نیز توجه بیشتری شود.


نام اثر : Copenhagen Climate Summit




یک اثر منحصر به فرد و پر محتوا. این پوستر حاوی این پیغام است که انسان چگونه می تواند با تغییر دادن عادات و نگرش هایش به حفاظت از سیاره ی زمین از تغییرات مخرب اقلیمی و آب و هوایی کمک کند.
نام اثر : Mother Nature Is Crying
در این قطعه ی هنری دیجیتالی از انواع مختلف مهارت های دست کاری تصاویر برای خلق یک منظره و نمای طبیعی از طبیعت مادر که همان گریه کردن است استفاده شده است.


  نام اثر : Grafreal
یک وال پیپر فانتزی HDR با استفاده از عناصر الهام گرفته شده ی از طبیعت. ایده ای که ورای این این مجموعه قرار دارد، قرار دادن عناصر طبیعی از قبیل صخره و گیاه در یک مکان متروک مانند یک ساختمان است.


نام اثر : Stay Green, Go Red
قطعه ی 'Stay Green, Go Red" بخشی از یک سلسله مبازره ی تبلیغاتی است که مردم را به بازیابی تصاویر جدید می کند تا از طریق آنها ایده های جدید خلق کنند. این مبارزه تبلیغاتی با یک پوستر، یک والپیپر و یک آگهی چاپی همراه است.


نام اثر :Waste Not, Want Not

یک قطعه ی قدرتمند و تاثیر گذار. طراح این قطعه نیز طراحی است که قطعه ی Stay Green, Go Red خلق کرده است. نکته ی حائز اهمیت در این کار تضاد و و استفاده از واژگان متناقض است.


نام اثر :Creatio Ex Nihilo


این قطعه یک قطعه ی بسیار خوب و در عین حال گیج کننده است که در آن از مهارت های متعدد برای دستکاری عکس و ترکیب عناصر مختلف جهانی که در آن زندگی می کنیم استفاده شده است. قسمتی که تصویر مرد با تصویر صخره ی سنگی ترکیب شده است از بخش های زیبای این اثر است.



نام اثر : Club Fury's Flyer
یک قطعه ی ساده ی دیگر. این آگهی برای تبیلغ پانزدهمین سالگرد تاسیس Club Fury طراحی شده است. اصلاحات و تغییرات اعمال شده روی عکس به گونه ای ماهرانه انجام شده است که نمی توان گفت که عناصر مجتلف تصویر از هم جدا هستند.


نام اثر : Just Another Ordinary Day
این قطعه انتزاعی قسمت دوم مجموعه ی "Life In The Subconcious Mind" است. اشیاء سه بعدی در نرم افزار Cinema 4D رندر و در نرم افزار فتوشاپ ترکیب شده اند.


نام اثر : Cosentino - ECO
تمامی این نمونه ها برای یکی از بندهای Cosentino به نام "ECO" خلق شده اند. "ECO" کمپانی تولید کننده ی میزهای آشپزخانه است که تماما از مواد بازیافت شده ساخته می شوند.


نام اثر : Contra Band
یک نمونه ی ویرایش شده ی با کیفیت دیگر و یکی از بی نظیرترین آثار موجود در نوع خود را مشاهده می کنید. تصویر مدل به زیرکی و مهارت تمام تغییر داده شده تا منظره ای شبیه به یک باغ به تصویر کشیده شود. استفاده ی قدرتمند از وکتورهای و اشکال رنگی مختلف باعث شده تا تصویر منسجم تر و هماهنگ تری ایجاد شود.


نام اثر : More Green
استفاده از برگ های سبز در تمامی قسمت های این قطعه، سبز را به عنوان ایده و هدف اصلی این پروژه به نمایان می کند. تایپوگرافی سه بعدی زیبایی که با یک سایه ی واقعی ترکیب شده است باعث شده تا یک قطعه ی روشن ایجاد شود و این کار روشنایی تصویر را برجسته تر کرده است.


نام اثر : Global Warming PSA - Time
این قطعه ی هشدار دهنده و مملو از خشم و عصبانیت به ما نشان می دهد که کارهای روزمره ی ما از قبیل خرید بنزین برای حرکت دادن اتومبیل هایمان باعث می شود تا هر روز یک گام به نابودی سیاره ی خود نزدیک تر شویم.


نام اثر : Riders On The Storm
این قطعه ی هنری بخشی از یک مجموعه به نام "Cubic"، یک مجموعه ی تجربی از آثار یک هنرمند، می باشد. تمرکز اصلی این پروژه روی استفاده از اشکال و ساختارهای مکعبی و قرار دادن آنها در یک محیط غیر مکعبی از قبیل زمین و بوم طبیعی سیاره است.


نام اثر : Changing Actions
این قطعه یک والپیپر مجانی بود که در وب سیات Psdtuts به نمایش گذاشته شده بود که فضاها و محیط های مختلفی را به نمایش گذاشته است که با هم ترکیب شده اند که به ما یادآوری می کنند که حالا زمان این رسیده تا در اعمال و رویه ی زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم تا از ادامه ی تغییرات آب و هوایی و محیطی مخرب و نابودگر جلوگیری کنیم.


نام اثر : The World Of Tomorrow
این تصویر عکسی است که توسط نرم افزار فتوشاپ ویرایش شده است و آثار کارهای امروز ما را بر آینده ی محیط زیست و طبیعت نشان می دهد.





نام اثر : Help Stop Global Warming
در حالیکه گرم شدن جهان موضوع و دغدغه اصلی است، این قطعه آن را به صورت کمدی به نمایش می گذارد که اسنان چگونه می تواند به جرگه ی مبارزین ضد آلودگی الکتریکی و آثار ویرانگر آن بر روی جهان بپیوندد.


نام اثر : Awareness


باز هم یک قطعه ی هشدار دهنده و خشم آلود، این بار نیز برای هشدار گرم شدن جهان و آثار آن.
نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

سلام م م م
وای چه عکس های قشنگی ممنون استفاده کردم

سلام م م م
مرسی که میای
ممنون

حسین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

فریبا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام وقت نشد همه پست های جدید رو بخونم اما یه نگاه گذرا کردم

شکلاته مدهوشم کرد


فرعون به فکرم انداخت

خواننده های لس انجلسی حرصم رو در اورد

سلام
همین که میای و سر میزنی برام یه دنیا ارزش داره ..
پس عاشق شکلاتی
توی این دنیا همه چی آدم رو به فکر می اندازه ولی کو حوصله فکر کردن ..

چرا؟

Dream Girl چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن
من عاشق طرحهای گرافیکیم ....

مرســــــــــــــــــــــــــی

ممنون..
پس بازم برات دارم ...
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد