همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

طــــاوس ســـفـیــد! ...

طــــاوس ســـفـیــد! ...


نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

سلا م به داداش خوبم
خوبی؟
خیلی اکتیوی خوش بحالت
اشتباه نوشته بودم منظورم آهنگ منصور بود گفتی بقیشو بلد نیستم گفتم میخوای متن آهنگشو برات بفرستم !
منم دیشب فکر کردم دیگه خوابی رفتم لالا
کاشکی این web2 رو زودتر گذاشته بودی
به هر حال مرسی

سلام آبجی
ممنون .. تو چطوری؟
یواش یواش دارم خودم راه می ندازم ... تو هم باید از داداشیت یاد بگیری .. من جای تو هم دارم می نویسم .
آگه که برام بفرستی که ممنونت می شم ..
آره دیگه دیر وقت بود و منم خسته .
چرا؟ حالا خدارو شکر که گذاشتم .
قربانت

حسین یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

سلام
ممنون که همیشه همین رو میگی ..
اوکی

پویان یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://behdasht-bimariha.blogfa.com

سلام با مطلب دستگاه تولید مثل در دختران ، کارکرد آن و مشکلاتی که می تواند برای آن پیش بیاید به روزم خوشحال میشم سر بزنی

سلام
به روی چشم ..

زهرا یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://javano-man.blogfa.com

سلام.
ممنون از اینکه اومدین
راستش درس و مدرسه مجالی برای گذاشتن پست جدید نمیزاره اما از حالا به بعد که یه آدم آزادم(!) زود به زود اپ میکنم!!!
الان هم با یه پست جدید منتظرتونم.فعلا خدانگهدار

سلام
خواهش میکنم. .. ولی شما که هیچوقت نبودین.
چه خوب .. خوشحالم از این اتفاق
اومدم
موفق باشی

لی لی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
عکسهای جالبی بود

سلام
ممنون از حضورت

Dream Girl یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

چه طاووسی!

عروسیه واسه خودش! چقد خوشگله

آخه جنس نرم باید اینقد خوشگل باشه!!!
من قبلنا کوچیک بودم فک میکردم اینا که تو طاووسا اونایی که ایقده پرای خوشگل دارن ٬ خانومن!
بعد تازه فهمیدم نه بابا ایطوریام نیس!

البته ایشون زالی گرفتن (تو سر مال می زنم!)
ولی خیلی رویایـــــــــیه

زیباست
عروس و دومادش رو نمی دونم .. ولی خوشگله .
چرا نباید باشه .. فقط ماده ها نباید خوشگل باشن که ...
بله دیگه .. خیلی رویایی فکر می کردین .. ولی وقتی که بزرگ تر شدین دیدن چه اشتباهی میکردین .. نه؟
بیا دیدی گفتم ..

شما متخصص تشخیص بیماری های حیوانات هستین ؟ همینه دیگه .. حسودی میکنی..
زیباست .. من که وقتی دیدمش لذت بردم.

سبله چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
آپم
این طاووسه هم خیلی خوگشله!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد