همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

دانلود کتابهای رایگان pdf

دانلود رایگان کتاب  PDF



  1. فراتر از عشق                                                                     دانلود
  2. کوخ نشینان خوش امید                 لوسی ژولیا                        دانلود
  3. دوبیتی های خیام                                                               دانلود
  4. کیم و گنجینه گمشده                     ینس ک.هولم                   دانلود
  5. تجدد یا تمدن                               دکتر علی شریعتی           دانلود
  6. مدیتیشن                                                                        دانلود
  7. نکته های کوچک زندگی               اچ جکسون براون              دانلود
  8. شما میوه کدام درخت هستید                                                 دانلود
  9. جوک و اس ام اس                                                               دانلود


نظرات 3 + ارسال نظر
بهروز جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://webin.ir

سلام عزیز !
یک سوال این کار ptc با بانک های ایران کار می کنه یا نه ؟؟
چون من با چندتا کارکردم فقط میشد با paypal و egold مبادله داشت !
تازه خیلی ها هم کلیک ایران رو قبول نمی کنند

سلام بهروز جان
نه با بانکهای ایران کار نمیکنن .. تو میتونی پولی رو که درآوردی رو از طریق صرافی های اینترنتی به ریال تبدیل کنی..
آره .. ولی باید بدونی که با چه سایتی کار کنی..
آره .. خیلی هاشونم هم تقلبی هستن .. من تعریف نئوباکس رو خیلی شنیدم و الانم دارم باهاش کار میکنم ..
تا بعد

طاهره جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ


سلام
ترسیدم هیچی نگم بگی یاد گرفتی با شکلک حرف بزنی! اما ای کاش می تونستم دانلود کنم! شدید تشنه ی کتابم!!!!

جالبه!!!

سلام
نه بابا من میگم .. هر جور که راحتی .. با شکلک ها هم حرف بزنی ما قبولت داریم..
چه بد ... چیکار میتونم برات بکنم..

حالا چرا اینجوری شدی؟

ممنون .. خوشحالم کردی

شکیبا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

آخ جون بازم کتاب
اول از همه کتاب شریعتی رو دانلود کردم آخه این روزا بد جور دنبال آثار شریعتی هستمو ودارم مطالعاتمو دربارش کامل میکنم...
2روز پیشم از انقلاب کتاب کویر رو گرفتم تا بخونم خیلی به نظرم جالبه...
بقیه کتابا باشه بعدا می دانلودم چون اول باید کتابای شریعتی رو تموم کنم بعد برم سراغ بقیه کتابا...

فقط یواش .. هول نکن
خوبه .. حالا چرا شریعتی؟ دنبال چی می گردی؟
کنجکاوی من دباره اود کرد.

کویر دکتر رو میگی؟

هرجور راحتی .. یکی هم ببری میدونم که دوباره مشتری میشی..

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد