همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

نامه الکس فرگوسن به ناصر حجازی

نامه الکس فرگوسن به ناصر حجازی




سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد طی نامه‌ای برای یک ایرانی مقیم انگلستان از ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران احوالپرسی کرده و برای شفای او دعا کرده است. جاوید جعفری فراهانی، ایرانی مقیم انگلستان نقطه آغاز ماجراست.

 
او که از علاقه‌مندان پروپاقرص فوتبال است و در مسائل فنی هم دستی بر آتش دارد در حین تعطیلات دانشگاه و در پی تماشای بازی منچستریونایتد و چلسی در اولدترافورد به فکر ایجاد ارتباط حجازی و فرگوسن می‌افتد و به همین منظور به باشگاه منچستر می‌رود. تقاضای او ساخت قطعه فیلمی کوتاه با حضور اعضای تیم منچستر و سرمربی شهیر آن است که در آن همگی با زبان فارسی برای ناصر خان آرزوی سلامتی می‌کنند. 

گرچه این درخواست به دلایل موجهی عملی نشد اما مسئول رسانه‌ای باشگاه به اطلاع این ایرانی خوش ذوق می‌رساند که سرالکس شخصا نامه‌ای برای اسطوره فوتبال ایران نوشته است. حجازی که در دوران اوجش سابقه حضور در تمرینات منچستر را داشته در این نامه با احوالپرسی گرم و احساسات فوق‌العاده فرگوسن مواجه شده است. این نامه احتمالا با پاسخ ناصر حجازی هم روبه‌رو خواهد شد و شاید ادامه این دیالوگ به اتفاقی باور نکردنی منجر شود. ناصر حجازی آنقدر بزرگ، قابل احترام و محبوب هست که بتوان از منچستر یونایتد درخواست یک بازی دوستانه با استقلال کرد. دیدن ناصر حجازی درون دروازه حتی برای چند ثانیه از اتفاقات تاریخی فوتبال ایران خواهد بود. 

متن نامه محبت‌آمیز فرگوسن به این شرح است:

ناصر عزیز
من از جاوید جعفری فراهانی نامه‌ای دریافت کردم و باید بگویم که وقتی شنیدم حال شما خوب نیست متاسف شدم. به این فکر افتادم که پیغام بازیکنان و دستیارانم را برسانم دوست دارم بدانی که همه جا به فکر تو هستیم. شخصا به خاطر همه فداکاری‌ها و تلاش‌هایت برای باشگاه تشکر می‌کنم. این فداکاری‌ها بسیار ارجمند است. می‌دانم که ماه‌های اخیر را به سختی پشت سر گذاشتی اما مطمئن باش که با دعاها و افکار ما آرامش پیدا خواهی کرد. 


سرالکس فرگوسن


عکس هایی منتشر نشده از ناصر حجازی در ادامه مطلب


ناصر حجازی و جمشید مشایخی




ناصر حجازی و بهروز وثوقی




ناصر حجازی , ستار , علی پروین




نظرات 7 + ارسال نظر
یاسر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://yasersat.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالبی بود خوشم اومد برای کسب اخرین اخبار از ماهواره و رسیور به وبلاگ ما بیاید اگر هم مایل به تبادل لینک هستید برام بنویسید تا لینکتون کنم

لعیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

لعیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

pikshop پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.pikshop.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش فیلم و سریال های روز کره ای و امریکایی هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با عنوان فروشگاه اینترنتی فیلم و سریال های کره ای و امریکایی ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بایhttp://www.PIKSHOP.com

قایق آبی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

salam khobi?
soale sakhti porsidi nemidonam che javabi bedam kheyli fekr kardam ke ye javabe dorosto hesabi bedam va nakham begam ke bayad eshghe ye tarafasho bahameye sakhtiyash faramosh kone ama chizi peyda nakardam .idonotknow bazam fekr mikonam

سلام
سوال سختی نبود ...
جمله جمله ی سخت هضمی بود... اما پر معنی.
انگاری باید بیشتر فکر کنی..

نرگس جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

در امتداد نگاه تو
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود

ali سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com/1389/02/02/post-463/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد