همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

شماره 255 مجله همشهری جوان

شماره 255 مجله همشهری جوان

 



امروز برای خرید مجله که بعد از تعطیلات عید خیلی منتظرش بودم رفتم کنار باجه روزنامه فروشی ..آره حدسم درست بود .. طرح جلد رو میگم ... انتخاب خوبی بود .. هم طرح جلد و هم نتایج نهایی بچه های تحریریه که سریال چهاردیواری رو با 18 رآی جزو بهترین سریالهای نوروزی برگزیده بودند...

اما نکته قابل توجه مجله در سال 89 تغییر قیمت و گران شدن 100 تومانی مجله بود که از 400 تومان به 500 تومان رسیده بود که سردبیر محترم مجله با عنوان " و سرانجام گران شدیم ! " سر صحبت را باز کرد و خبر از تغییر و دوری از عادت های کهنه باز کرد .. او این 100 تومان گرانی را به بهار و تغییر بزرگ طبیعت ربط داد و در ادامه فرمودند که با 500 تومان چی می شود خرید؟

خب واقعا با 500 تومان چی میشه خرید؟

یک لیتر و خرده ای بنزین ؟ یک عدد نان سنگک ؟ کرایه تاکسی انقلاب تا میدان امام حسین (ع) ؟ نوشابه قوطا ای؟ چی؟

اما سردبیر محترم باید فکر بچه شهرستانی رو هم می کردند که نان سنگک آنجا 300 تومانه و کرایه ها ی تاکسی نسبت به تهران ارزانتره و ...

به نظر شما با 1000 تومان چی میشه خرید ؟

3 تا پفک و چیپس ؟ 4 تا نون بربری ؟ 5 تا نوشابه ی شیشه ای ؟ کرایه تاکسی تهرانسر تا میدان امام حسین (ع) ؟ چی ؟

این که نشد یه پاسخ منطقی به گران شدن مجله ... ما دوستداران مجله موافق گران شدن مجله هستیم و مشکلی هم نداریم اما امیدواریم که همونطور که سردبیر محترم فرمودن تغییرات اساسی رو هم در مجله ببینیم.. من هم یه پیشنهاد دارم تا کاغذ مجله وضعیتش بهتر بشه و این در شآن یک مجله جوان پسند نیست ..

تو این شماره یه مطلب جالب هم داشت اون هم شرکت کردن داریوش فرضایی ( عمو پورنگ ) در مسابقه وبلاگ نویسی گروه مجلات همشهری بود که منم تعجب کردم ...و دوستانی که در مسابقه شرکت نکردند لذت رقابت با یک حریف قدر رو از دست دادن..

هنوز ما منتظریم تا ببینم این مسابقه بالاخره نتایجش چی میشه ؟

و مهمترین تغییر این شماره صفحه روزها بود که به کسانی تعلق داشت که به دیار باقی شتافته بودند که در نوع خودش جالب و جمع و جور بود .. 

 


نظرات 5 + ارسال نظر
morteza جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.fun32.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارین
اگه مایل به تبادل لینک هستین ما رو با نام " :::.بیا تو یه وبلاگ متفاوت -->> فان32 " لینک کنید و بعد خبرمون کنید و بگین با چه اسمی لینکتون کنیم.

سلام
خیلی ممنون
خوشحال می شم..

علی جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ق.ظ http://www.eurosport.ir

سلام دوست عزیز
خوشحال شدم به من سر زدی و امیدوارم که بازم سر بزنی
اما اون ژایین رنکت یکی باید کمتر باشه
اگه ۲ باشه درست تره
http://www.eurosport.ir
بای بای

سلام
منم همچنین..حتما
باید چک کنم.. ممنون از ریز بینیتون
موفق باشی

آب جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.bluesky70.blogsky.com

سلام داداشی جونم.دشمنت شرمنده ولی باور کن روزی دو سه بار سر میزدم منتظرت بودم.هم خوشی بود هم بدی.دیشب نتیجه دانشگامو گرفتم حسابداری گرایش صنعتی قبول شدم.دانشگاه جامه علمی کاربردی.خوبه؟

سلام آبجی..
خوشحالم که دوباره می بینم برگشتی..
خیلی شرمندم ...
ان شالله که خوبی هاش بیشتر بوده باشه ... باید برام تعریف کنی که به کجاها رسیدی .
خیلی خبر خوبی بود . عالیه ... امیدوارم که تو این رشته هم موفق باشی ...
خوشحالم کردی

طاهره جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://gliar.blogsky.com/

اما من از سریال دارا و ندار خوشم میومد..!

سلام
خوب باید عرض کنم که این رای شما هیچ تاثیری نداره و سریال داروندار جزو بدترین سریالهای نوروزی برگزیده شده و با 14 رای بچه های تحریریه جزو فاجعه های امسال تلویزیون انتخاب شد..
من کاری نمی تونم برات بکنم.. شرمنده

سعید جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ http://fun32.blogfa.com

سلام شما در فان32 لینک شدید
بای

سلام
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد