همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

کمی به دوروبرمان با دید بازتری نگاه کنیم ...


مرگ از زندگی پرسید :

این چه حکمتی است که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟!

زندگی لبخندی زد و گفت :

دروغ هایی که در من نهفته است و حقیقت هایی که تو در وجودت داری !



نظرات 8 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://gliar.blogsky.com/

مرگ هرگز به تلخی از دست دادن یک بودن نیست!

زیبا بود ...

طاهره پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

هماره سلام
خیلی ممنون که جواب سوالم رو دادید..
این موضوع بیشتر از اونی که شما فکر می کنید برام مهمه..
گفتم حرف زیاده..فقط از طرف یه دوست( که من باشم ) سال نو رو همون شکلی که خودتون بهش تبریک می گید ٬ تبریک بگید بهش..
من که گفتم همین الانشم تو زندگی من اسطوره است.
من که این حرفارو می زنم اصلا دلم نمی خواد که فکر کنید که دارم از روی ترحم این حرفارو می گم.من نسبت به کسای که سرطان و ایدز و..دارن خیلی احترام قائلم چون بعضی وقتا فکر سرطان و ایدز میاد سراغ خودم. اصلا دل نمی سوزونم و خیلی هم سعی می کنم که عادی باشم تو برخورد با همچین آدمایی چون اگه برای خودم پیش بیاد این نوع رفتار رو ترجیح می دم..
ببخشید خیلی حرف زدم
شب خوش

سلام
مگه راه دیگه ای هم برام گذاشته بودی؟ ( شوخی میکنم)
میدونم ... ازتم بابت این همدردی ممنوم .. به روی چشم .. حتما تبریکات شما را خواهم رساند ... خصوصی خصوصی..
ان شالله که همه اسطوره های کوچولوی سرطانی به سرعت از کند بیماری رهایی پیدا کنند و خداوند عزوجل شفاشون بده ...
------
ترحم .. این چه حرفیه عزیزم ... من این حس انسانی و روح بزرگت رو هیچوقت " ترحم " نمی بینم.
خدا نکنه به بیماری ای گرفتار بشی .. ان شالله که همیشه تنت سالم باشه ...
من قبلا بهت گفته بودم که تو از یک روح لطیفی برخورداری و حس انسان دوستانه ات از بقیه آدم ها بالاتره ...
حرف هات رو قبول دارم ...
این چه حرفیه ... من که خیلی خوشحال شدم
موفق باشی

انجمن اف دانلود بزرگترین انجمن ایر پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ق.ظ http://www.forum.fdownload.ir

انجمن اف دانلود بزرگترین انجمن ایران - همین امروز به انجمن سایت اف دانلود بیایید و عضو شوید و در انجمن فعالیت کنید این انجمن هر چی بخوای داره بیا و عضو شوید www.forum.fdownload.ir

طاهره جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/


به نخ می کشم
یک در میان
یک شکوفه
یک لبخند
و بر گردنم می آویزم...
بهار است...
بهار ...

سال نو با همه ی تازگیش مبارکتون باشه[لبخند

مبارک است ..مبارک
ممنون...

نرگس شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی
عزیزم پیشاپیش سال جدیدو بهت تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام
ممنون .. این زیباترین دعایی بود که تا به حال کسی برام کرده بود...
ممنونم ازت ... ارزوی سعادت و سلامت دارم برات ..

نرگس شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

آرزویم این است: نرود اشک در چشم تو هرگز، مگر از شوق زیاد، نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز، و به اندازه هر روز تو عاشق باشی، عاشق آن که تو را می‌خواهد، و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد، و تو را دوست دارد به همان اندازه که دلت می‌خواهد

سلام
خیلی ممنون ... خیلی خوشحالم کردی.. خیلی زیبا بود.

زهرا صالحی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://javano-man.blogfa.com

سلام
مرگ...
نمیدونم...شاید خوب باشه و شاید بد!!
مادرم همیشه میگه بستگی به اعمال انسان ها داره!!
منظورم تلخی یا شیرینیشه!!
با آخرین پست سال ۸۸ منتظرم...

سلام
کلا مرگ خوبه ...اما برای آدمهای گوناگونه که خوب و بدش نمایان میشه ...
حق با مادرتونه ... انسانها خودشون میتونن بهترین شکل مرگ رو برای خودشون رقم بزنن .. با اعمالی که از خودشون در برابر هم نوعان و پروردگارشون انجام میدن.
میدونم... تلخی و شیرینیش برای بازماندگانه ...
حتما میام

سبله شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
تم جدید مبارک
عیدتم مبارک
من آپیدم
بای

سلام
ممنون
مرسی .. عید شما هم مبارک
اومدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد