همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

بگشای دری


بگشای دری که گشاینده توئی        بنما رهی که ره نماینده توئی

من دست به هیچ دستگیری ندهم      آنها همه فانیند , پاینده توئی



نظرات 5 + ارسال نظر
نغمه چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://naghmehdanesh.persianblog.ir/

اوست و تنها او

فقط او و او

زهرا صالحی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام...
تبریک تبریک.....
هرچی دنبال وبلاگ خودم گشتم نبود!!!
بازم پیش من بیا.

سلام
ممنون...
شرمنده .. توضیح میدم
به روی چشم

زهرا صالحی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام...من اپم.
تشریف بیارید.

سلام
حتما..

فروردین پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

کسی نیست بهش گیر بدم تصمیم گرفتم به تو گیر بدم من افسرده شدم هر اتفاقی که تو زندگیم می افته منو خوشحال نمی کنه همه چیز مرتبه اما من خوشحال نیستم پس احتمالن مریضم یعنی افسرده پس تو چه دوستی هستی ...

سلام
ما کوچکتونیم .. بی خیال ما شو ..
بابا خوب شاید اتفاقاتی که میوفته خوشحال کننده نیستن خوب ..
صبر کن بیام پیشت ببینم چت شده تو...
اینقدر نگو افسرده شدم. ..

طاهره جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ

کاش همه ی ما مصرعی از یک ترانه بودیم ....کوتاه اما پاک ...

چه زیبا گفتی . ..
کاش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد