همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

عبدالمالک ریگی به روایت تصویر

" عبدالمالک ریگی" سرکرده یک گروهک تروریستی دیروز سه شنبه به دست ماموران وزرات اطلاعات  دستگیر شد.




ادامه تصاویر را اینجا  ببینید
نظرات 7 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://gliar.blogsky.com/

خوشحال شدم!!!

ما که سر از پا نشناختیم...
همیشه ظالم به سزای عملش می رسه به بدترین شکل ممکن..

چت روم فارسی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.mihanchat.com

:: بزرگترین چت روم فارسی ::

سلام دوست عزیزم [گل]

از شما دعوت می کنم از بزرگترین چت روم فارسی زبانان دیدن کنید [گل]

ادرس : Www.MihanChat.Com

منتظر شما هستیم ...

راستی از شما ممنون میشم ما رو هم به پیوندها تون اضافه کنید [خجالت]

عنوان لینک : بزرگترین چت روم فارسی لینک : www.mihanchat.com

منتظرتیم ... [خجالت][گل]

فروردین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

تقریبا منظورم مشخص بود. روابط بین آدم که دیگه احساسی توش نیست و منی که دیده نمی شم و فقط ظاهرم مهمه.رسم طایفه ی ما اینه وقتی خانواده ای بخوان پسرشونو زن بدن مادرو خواهره پسره راه می یوفتند خانه دخترای مردم (بازار خانه های پدری )
من خوشم نمی یاد اما به خاطر مامانم تحمل می کنم می رم بهشون خوشامد می گم و لبخند می زنم و نگاه های ... (واقعا نمی دونم اسمشو چی بزارم) تحمل می کنم. ویترین خانه پدری

فروردین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

پس جواب سوال های من چی شد؟

با کمی صبر سحر نزدیک است ...

[ بدون نام ] جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام ممنون خوبم .نمی خوام کم کاری کنم اما واقعا وقت نمی کنم که هر روز بخوام آپ کم با اینکه 5دقیقه ای بیشتر طول نمیکشه اما سعی خودمو میکنم .آری به فرندفا اومدم و عضو شدم اما هنوز وقت نکردم که ازش سر در بیارم اما در کل خوب و جالب بود و خوشم اومد. بازم ممنون از لطفت و کمکت

سلام
وقت .. منم یه موقع هایی شده که 4,5 روز شده به روز نکردم ..اما در روزهای بعدش جبران کردم..
خوشحالم که میخوای با این قضیه حرفه ای برخورد کنی ...
انگاری خوشت اومده .. وقتی ثبت نام کنی و اولین پستت رو بگذاری بیشتر دستت میاد که باید چیکار کنی..
خواهش میکنم..
موفق باشی

syncman جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://syncman.blogfa.com

سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم خوشحال میشم اگه منو لینک کنید

سلام

ممنوم ازتون .. حتما

فروردین جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ب.ظ

ای بابا من که نمی تونم تمام حوادث زندگی مو برات تعریف کنم اما اگه فیلم درخت گلابی رو ببینی متوجه می شی چرا این حرفا رو می زنم. من نه با سنت مخالفم نه با مدرنیته و خودمو از نظر فکری یه پست مدرن می دونم من کلا با هر چیزی آدمیت آدمو ازش بگیره مخالفم

خوب حق با توئه ... من گفتم تعریف کنی؟
باید این فیلم رو دیده باشم .. خنده داره ...حالا نمیدونم داستان تو هم خنده داره یا داره میشه یا قارش میشه؟
ما مخلصیم خانم اندیشمند .....
ما مخالفیم و سرسختانه در مقابلش موضع میگیریم..
خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد