همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

جشنواره وبلاگنویسی همشهری

بشتابید .. بشتابید

فرصت را از دست ندهید



فقط تا 28 بهمن ماه فرصت دارید


ایِِن ماه حواستان را جمع کنید



علاقمندان به مجله همشهری جوان بشتابید در مسابقه وبلاگ نویسی گروه مجلات همشهری شرکت کنید ... تا دیر نشده عجله کنید.

قبل از همه چیز اگه وبلاگ دارید یه پست جدید درباره یکی از مجله های همشهری بنویسیدو بعد در پستتان یه لینک هم به یکی از صفحات سایت گروه مجلات همشهری بدید و در آخر هم یه پیامک به شماره 3000999 بزنید و آدرس وبلاگتون رو برای شرکت در مسابقه بفرستید در اینجا هم می توانید ثبت کنید و اگر هم وبلاگ ندارید که سریع السیر یکی بسازید و توی این مسابقه که جوایز نفیسی هم داره شرکت کنید. اگه نقدی , تشکری , حرفی , حدیثی , نکته ای , پیشنهادی و ... دارید توی وبلاگتون بنویسید و ثبت نام کنید.


آرشیو مجلات همشهری جوان


جوایز برندگان مسابقه:
سه دستگاه لپ تاپ , هفت دستگاه موبایل , ده پکیج هاست و دامین و پنج ربع سکه بهار آزادی

مطالب قبلی من درباره مجله

برای دیدن کلیک کنید
شایعه
شماره 200
3 سالگی همشهری جوان
شماره 144
ورود غیر منتظره




نظرات 5 + ارسال نظر
ali mahrooz یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای http://www.byrapid.com

نرگس دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://narciss7.blogfa.com/

بی تجربه متولد می شویم ، با جرات زندگی می کنیم ، و با حیرت می میریم ، تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید خاطرات پاک است . . .

سلام
خیلی زیبا بود ...
بی تجربه زاده شدیم
سرشار از تجربه شدیم
با جرات یا بی جرات به زندگی ادامه دادیم ...
دادیم و دادیم و در آخر چه با جرات و چه بی جرات آما با حیرت مردیم.
بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم ... باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

آرش دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

طرح خوبیه
ولی من که به خاطر مطالب وب لاگم جرات ندارم همچین کاری بکنم

عالیه
راست میگی .. خوب یه وبلاگ دیگه دست پا کن

نرگس دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

دوباره سلام
من خوبم شما چطوری؟
ممنون که به یادم بودی

سلام
به لطف خدا..خوبیم..

مقداد سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://kounkor88.blogfa.com

سلام اول بگم دیروز اومدم قبل از اومدن جناب پست بزارم کامم خاموش کرد
بعدش که اومدم کامنت شما رو دیدم
میخواستم بگم که ما که هستیم
شما سرتون شلوغه
از ما خبری نمیگیرید
دلم میخواست توی این مسابقه ایی که گذاشتی شرکت کنم
ولی فعلا حالشو ندارم.وقتشو هم ندارم
ما خوبیم اینجا. درس میخونیم
زندگی میکنیم
توامان ازار هم میرسونیم!!!
شما تشریف ندارید
ما هستیم
راستی وقتی اومدم توی وبلاگتون ترسیدم
انگار رفتم یه جای دیگه
از ترسم که هول نکنم فقط پست اول رو دیدم
مابقی چیزهایی که نخوندم رو ندیدم
راستی
بچه خواهرت چه طوره؟
اسمش چی بود؟مینو؟
انشالله بهتر میشه
برای ما هم دعا کنید
راستی شما خوشه چندید؟
ما اس زدیم اس اومد که خوشه شما رو خر خورد...
ما الان خوشه نداریم!!!!
خیلی خوشحال شدم اومدم اینجا
راستی من خیلی امید گرفتم
دارم مثل خر بلانسبت درس میخونم
ولی درخدمتتون هستم
یا علی

سلام
بله دیگه .. اینقدر که نمیای همین هم میشه دیگه . من آقت کردم.
خوشحالم که هستی ..خبر خوشی بود.
------------
اگه من هم امتحاناتم رو اینقدر ضعیف میدادم ..حال و حوصله هیچ کاری رو نداشتم.
..........
خدا رو شکر ستایش هم حالش بهتر شده و هنوز هم به دعای شما نیاز داره.
ممنون که به یادش هستی ..
ما خوشه 3 هستیم و به خود می بالیم.
ما ما رو هم یابو خورده ..
چه بد بیا من یکی از خوشه هامون رو بدم به شما ... خوشبختانه یابو ه مثل خر شما زیادی گشنش نبوده ..
------------
من که تو پوست خودم نمی گنجیدم وقتی دیدم کامنتت رو..
آفرین پسر گلم .. حالا پول بهتر است یا ثروت؟
ما کوچکتیم.
علی یارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد