همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

دانلود کتاب (PDF)


هفته کتابخوانی



امروز با هفت کتاب اومدم به خونه هاتون.مرا پذیرا باشید .

کتابهای این سری هفته کتاب اختصاص داره به داستانهای کوتاه و خواندنی که در هر کتاب از 100 تا 500 مورد داستانک و داستان وجود داره .امیدوارم لذت ببرید.




  1. 500 داستان                                            دانلود
  2. 102 داستان                                     دانلود 
  3. 117 داستان                                           دانلود
  4. 150 داستان                                     دانلود 
  5. 181 داستان                                           دانلود 
  6. رویاهایم را میفروشم                         دانلود
  7. ورق پاره های زندان                               دانلود   



نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ

هی شما تلاش کن فرهنگ ما رو ببری بالا !‌ کو تا این فرهنگ ه نداشته (خودم و عرض می کنم ) بره بالا ! در طول روز بالای ۱۰ ساعت بی خودی پای اینترنت می شینیم اما دریغ از ۲ صفحه کتاب !
من خودم خودمو شطرنجی می کنم داداش شوما زحمت نکش.
قبل اینکه بریم دانلود کنیم سااام و علیک .

و علیکم
خواهش میکنم . ما که هیچی خوش فرهنگترین هم در مقابل شما سر تعظیم پایین میاره ..
راست میگی .. خوب باید برات یه کاری راه بندازم .
با خودته .. شطرنجی , منچی ... ما اینجور مسائل رو واگذار می کنیم به مدعوین ..
امیدوارم که مورد پسند باشه.

مقداد یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

چرا این قدر زیاد...؟
نمیگی من هول میکنم.
کم کم رو میکردی؟
حالا من اینهمه رو چه طور بخونم؟
ها؟
چرا به فکر من نیستی؟
اخه من چیکار کنم؟
یکی نیست اینجا منو دوست داشته باشه. هیچکس منو درک نمیکنه!!!
اخه چرا!!!!
(کولی بازی از نوع مکاتبه ایی)

سلام بر مرد همیشه شاکی ...
گفتیم یه باره بگذاریم خیال همه و خودمون رااحت بشه .
برای شما هم میتونم این رو بگم که هر وقت یکیش رو خوندی برای دانلود دومی بیای اینجا و دانلودش کنی.. خوبه؟
ما چاکرتیم رفیق دوست داشتنی ما ..
منو همیشه با نظراتت مشوش میکنی ..

مقداد دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
باشه دیگه... مشوش میشی پس!
من اگر دیگه پیغام گذاشتم!!!!!!!(ایکون قهر قهر تا روز قیامت!!!!!!!)

سلام و درود خدا بر تو
فقط میترسم که چطوری باید جوابت رو بدم ..همین
چندوقتی هم که نمی بینمت پریشون میشم .
بابا بیخیال .. همچین آیکونی نداشتیم دیگه .. ( آیکون چشمک )

مهسا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

فکر نکنی هواسم به جوابایی که می دی نسیتااااااااا :دی
:دی :دی

ما هیچوقت همچین فکری نمی کنیم .. و تازه به مخیله مون هم خطور نمی کنه همچین بی هواسی ای ... ندی دی دی

زهرا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ

واقعا که معرکه ای
فقط موندم کدومو اول بخونم.
واقعا خسته نباشی و ممنون

قابل شما رو نداشت ..
فقط عجله نکن .. همش مال خودته
ممنون .. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد