همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

تولد وبلاگ همشهری جوان

تولدم مبارک ...

 

تولد وبلاگ همشهری جوان 


بالاخره ۳ ساله شدی با همه دردسرهای روزهایی که به یه چشم بهم زدن گذشتند و فقط و فقط خاطرات صفحاتت موندو یادگاری عزیزانی که هیچوقت فراموششان نمی کنم.

2 سال به سرعتی باور نکردنی گذشت و من در کنار دوستان مجازی خودم پیشرفت کردم و همینطور بزرگ شدم و حالا که یاد گرفتم که چطوری راه و برم و چه جوری ارتباط برقرار کنم , خوشحالم و از شما دوستان وبلاگی خودم تشکر میکنم.


اوقات خوش آنی بود که با دوست سر شد  //   باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود


از بلاگ اسکای عزیز و مدیرانش تشکر میکنم که فضایی رایگان و مناسب رو بوجود آوردن تا ما بتونیم علایقمون را به هر شکل و به هر نحوی به روی وب بگذاریم و در دید همگان به نمایش درآریم.

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من بلاگ اسکای  

 مگر آن روز که در خاک شود منزل من


آرزوم اینه که تا جایی که میتونم و توانم اجازه میده این وبلاگ رو نگه دارم و مطالبش رو به روز تر و مفیدتر بکنم . البته با کمک دوستانی که در این راه هیچوقت کم نگذاشتند و با نظراتشون همیشه به روند بهبودی وبلاگم کمک کردند. 

 

تولد وبلاگ همشهری جوان


نظرات 14 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.2khtari-azjense-paiz.blogfa.com

تولدت مبارک

سلام
ممنون فرزانه عزیز

حسین رنجبر سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ق.ظ

سلام.

بیشتر از یک ساله که همشهری جوان رو می خونم و
عاشقش شدم.

بشیتر مطالبش رو .

دنبال یه وبلاگی در موردش مثل وبلاگ شما می گشتم.

خوشحال شدم .خیلی . خیییلییییییییییی.

امیدوارم همیشه بروزش کنید.

دوستون دارم.

سلام
خوشحالم که شما هم یک همشهری جوان خون پرو پا قرصین ..
خوشوقتم از اشناییتون .
ممنون ..

زریر سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://saansiz.ir

سلاااااااااااااااااااااااام
آقا ببخشی من زیاد نمی تونم بیام این ورا.
تولد وبلاگت رو هم میتبریکم.
ایشالا به پای هم پیر بشین.

سلام
خوبی؟
خواهش میکنم ..
مرسی .ممنون که اومدی.خوشحالم کردی

دل-زاد کولی چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://Gitan.blogsky.com

ایشالا که وبلاگت بشه سایت باروزی هزار تا بازدید
ممنون که سر زدی
"یک" ادامه داشت

سلام
ممنون .. آرزوی خوب و پردردسری کردی..
وظیفه بود.
اومدم...

شایان چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://homosexual.blogsky.com

سلام!

تولد بلاگتون مبارک. من تازه با همشهری جوان آشنا شدم٬ اما میبینم مطالب مفید و در کیفیت بالایی دارید. مرسی.
از حمایت و روشن بینیتون هم ممنون. امیدوارم ارتجاء هرجه سریع تر از مملکت ما رخت ببنده و شاهد پیشرفت سرزمینمون باشیم.

سلام
ممنون..
خوشحالم از آشناییتون ... این نشونه لطف بی حد شما نسبت به وبلاگ و مطالب منه. تشکر.
بالاخره شما نمی تونید حقیت های زندگی رو انکار کنید.
آرزوی من هم همین است ..
برات ارزوی موفقیت میکنم.

زریر چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ http://saansiz.ir/

سلام
ممنون که دلداری میدی.
راستی من دارم دنبال کتاب آپولوژی سقراط میگردم اگه سراغ داشتین رو وب خواهشا به منم خبر بدین.
ممنون

سلام
کاری نکریم ..بالاخره خیلی ها این برهه از زمان رو یه جورهایی گذراندیم.
گشتم نبود بگرد شاید باشه.
البته منم مبگردم .. میتونم راهنمایت کنم به این سایت شاید بدردبخور باشه
http://www.iptra.ir
تمام سعیم رو میکنم.
تا بعد

مقداد چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://kounkor88.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام
تولدت مبارک...
برای همشهری جوان ۳ساله دعا می کنم بزرگ بشه. انقدر که بتونه روی پاهای کوچولوش وایسه. و دنیا رو خودش کشف کنه.
راستی علی اکبر یه قرن و نیم ساله چه طوره. تولد جناب عالی رو کی باید جشن بگیریم.
من شیرینی می خوام ها. گفته باشم من خیلی کولی ام ها...
ابروتو می برم.
اشالله شمع ۱۰۰ سالگیت رو فوت کنی همشهری جوان کوچولو

سلام
مرسی که اومدی..
ممنونم ازت.. امین
دیگه شرمندم نکن .. همینجوری دارم کلی وزن کم میکنم.
ان شاالله اون روز هم فرا میرسه.
حتما .شیرینی هم سرجاشه.
ممنون . واقعا که شگفت زده ام کردی .
موفق باشی

نرگس چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

سلام خوبی؟
تولدت مبارک البته وبلاگتو میگم
امیدوارم همیشه شادو موفق باشی
درضمن من از حرف شما برداشت بدی نکردم
فقط گفتم که مربوط به خودم نبود
ولی با این حرفتون که قشنگ بود موافقم

سلام ..ممنون
مچکرم .. ممنون که روز تولدم اومدی پیشم.
میدونم ..یه موقع هایی برداشتها از حرفها و نوشته ها اینگونه ام میشه.
بازم ممنونم. خوشحالم کردی

مهسا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلاممممممممممممم
تولد بلاگت مبارک باشه ایشالا ۱۳۳ ساله بشه .
سلام سفارشی هم برای نویسنده ی بلاگ
ایشالا به سلامتی عروسی بچه ها و سفر مکه .
جریان این لنگه دمپایی ها چیه این وسط !‌ خوب می خوای تولد بگیری یه کم مرتب کن این وسط و ! زشته یکی مث من سرزده میاد تو دمپایی هات این جاس !
شاد باشی

سلام
دیگه اینقدرها هم تعجب نداشت! البته حق داری بایدم تعجب کنی.
" شرمنده "
مرسی ..ممنون .حالا چرا 133 ؟
سلام مرا هم پذیرا باش .
در 133 سالگی دیگه ..
جریان نداره. هنوز نوپاست و داره قدم زدن رو بدون دمپایی یاد میگیره.
دیگه شرمنده خیلی هول هولکی شد . پیش میاد دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشید.
خوشحالم که دوباره برگشتی ..
سلامت باشی

مقداد شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ق.ظ

امروز عید ببعی هاست عیدت مبارکjavascript:void(0);

بع بع ...
دست شما مرسی ...
عید شما هم مبارک .. ار ار

سبله شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
تولد وبلاگت مبارک
پس کو کیکه ما؟؟؟؟؟
ان شاءا... که همیشه همین جوری وبت رو آپ کنی و هیچ وقت کسی هکت نکنه!

سلام
مرسی .. ممنون که اومدی
اونم به موقش ..
ممنون از آرزوی خوبت .. خدا نکنه ..تنمون رو نلرزون.
بابا ما آزارمون به یه مورچه هم نرسیده .
موفق باشی

مقداد شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

نه دیگه عید اقا الاغا یه روز دیگه است اون روز بعدا تبریک می گم.
راستی فکر می کنم این شکلکات خرابه ها. من کلی ذوق به خرج دادم بعد این پیام قبلیه علامت گذاشته... کلی خرد تو ذوقم...!!!!

ممنون از یادآوریتون ..من همیشه عید شما رو اشتباه میکنم.
راست میگی .باید یه فکری براشون بکنم.
شرمنده دیگه ..مشکل از ماست. پوزش مرا بپذیر

مقداد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

قربانت...نظر لطفته
راستی شهاب شدی. کم پیدا شدی؟
دیگه به ما سر نمی زنی رفیق؟

سلام
ما چاکریم.
نه بابا شهاب چیه .. گرفتاری ما اینقدرها هم پر نور و سرعت نیست.
میام رفیق .. این دوری رو به حساب دوستی بمون.
میام .

محسن دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://Www.deadlines.mihanblog.com

سلام.لطفا لینک من رو تو لینک دوستان قرار دهید من هم ادرس شما رو می زارم.ممنون.

www.deadlines.mihanblog.com

سلام
به روی چشم ... خیلی ممنونم ازتون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد