همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

هفته کتاب


هفته کتابخوانی




این هفته با 9 کتاب به سراغ شما اومدیم تا روند کتابخوانی و سرانه اون رو در کشورمون بالا ببریم..

امیدوارم که مورد پسندتون قرار بگیره .


  1. شما چیزی گم نکردین        نویسنده : علی اکبر کرمانی نزاد   دانلود
  2. شخصیت های گمشده         نویسنده : گابریل گارسیا مارکز     دانلود
  3. نکته های زندگی               نویسنده : اچ جکسون بروان        دانلود
  4. کیم و گنج گمشده              نویسنده : ینس ک هولم               دانلود
  5. رباعیات خیام                   تنظیم : امیر حسین خنجی            دانلود
  6. جوان خام                       نویسنده : داستایوفسکی              دانلود
  7. غرور و تعصب                 نویسنده : جین آستین                 دانلود
  8. دالان بهشت                     نویسنده : نازی صفوی               دانلود
  9. چه کسی پنیر مرا ابجا کرد   نویسنده : اسپنسر جانسون         دانلود


برای خواندن و دریافت کتابها حتما باید اکانت گوگل داشته باشید ... 

در صورت نداشتن میتونم کمکتون کنم و براتون بفرستم .. فقط کافیه ایمیل خودتون رو برام بفرستین.

موفق باشید.

نظرات 12 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ق.ظ http://ho3iin.blogsky.com

امروز خودمم حال و هوای کتاب داشتم رفتم انقلاب ۲ تا کتاب گرفتم .... دیدم تو هم کتاب معرفی کردی حال کردم ... بازم از این کارا بکن

سلام
خوبه ..مبارکه .
امیدوارم که مورد پسندت قرار بگیره ...چشم
موفق باشی

لی لی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
به نظر میاد کتابای خوبی باشن

بهار سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام:)
خوبین؟
ممنون از معرفی کتاب . ولی لینکها انگار مشکل داره

سلام
ممنون .
خواهش میکنم.. لینکها مشکل نداره ..فقط شما باید یک account در google داشته باشید تا بتونید کتابها رو هم ببینید و هم دانلود کنید.
حالا برای دریافت اکانت گوگل میتونی ایمیلت رو بدی تا برات برات بفرستم.
موفق باشی

آفتاب ایرانی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام عزیزم.
من بعد از یه مدت طولانی آپ کردم .
الان هم در وبلاگم جشن است همتون می تونیم در جشن ...... ...... شرکت کنید.
حتما پیش خودتو می گید چه جشنی !!! خودت بیا وبلاگم تا بدونی چه جشنی است.
منتظرم

سلام
خدا رو شکر ..خوشحالمون کردی
چه خوب ...حتما ..اومدم

نرگس سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

زندگی آیا درون سایه هامان رنگ میگیرد
یا که ما خود سایه های خویشتن هستیم

سلام
زندگی زیباست ... رنگهای زندگی هر کدام جذابیت های خاص خودشون رو دارن و همین رنگها هستند که زندگی را زیبا میکنند . اما سایه همیشه یک رنگ است و سرتاسر زندگیمان را فرا گرفته و همیشه و همه جا همراهمونه ... و ما سایه های خویشتن خود هستیم.
ممنون که اومدی
موفق باشی

منصور چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://rozina.persianblog.ir

سلام بر شما
سپاس
بله درسته سخت شده اما غیرممکن نیست فقط لازمه از اول آدم متوجه بشه.

خوشحال شدم . شاد باشی.

سلام
خوشحالم کردی که اومدی پیشم.
بله .. غیر ممکن نیست .. کار کاره دله ..سرخود میشکشونتت ..
ممنون
موفق باشی

palina چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://khamoshi.blogsky.com

palina29@yahoo.com
سلام علی اکبر عزیز
ایمیلمو برات فرستادم تا برای خوندن کتابها کمکم کنی.
شاد باشی.

هی چای...
هی انتظار....

سلام
چشم ..
سلامت باشی

سبله جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
ممنون
بابا این مطلبو باید چند ماه پیش مادربزرگم فوت کرد می نوشتم
اما تازه دوهفته پیش یادم اومد
وقتی نوشتم حالم خیلی بد بود .ئاسه همین انرژی منفی اش زیاده!

سلام
خدا رحمتشون کنه .. ان شاالله که غم آخرتون باشه. خوب خوبه دیگه یاداوری روزهای تلخ هم یه جورایی دردناکه. به غیر از این هم انتظاری نمیشه داشت.
ممنون که اومدی

behnush دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

salam. in emaile mane behnush.shakeri@yahoo.com
man taze blogetono kashf kardam.

سلام
حتما براتون میفرستم...این از خوشبختی منه ..

میترا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونی درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و بازی کنی وغیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه $20 می گیری

افشین سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.afshin-teh-69.blogfa.com

سلام اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام زیر add کنید و به من اعلام نماییدتا من نیز شما را با نام مورد نظرتان add کنم.
کامپیوتر-گوشی-تفریحی-آموزشی-عجایب و.....................
www.afshin-teh-69.blogfa.com
با تشکرات فراوان[گل][گل][گل]

سلام
حتما..خوشحال میشم.

مهسا جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام
احوال شما ؟
خوبی ؟
خوشی؟
ما نیستیم خوش می گذره ؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دروغ چرا !‌ حس کتاب خوندن نیست ...
:دی
الان فقط حس خوردن دارم :دی
برم ۱ چایی بیارم ...
اومدم :دی
چه خبرا چی کارا می کنی؟ نی نی تون حالش خوبه ؟
راستی شما اصفهانی نیستی؟ اخه من ۱ شاگرد داشتم هم فامیل شما اصلیتش اصفهانی بود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اومدم حال و احوال کنم و ببینم وبلاگتون چه خبراس :دی بعدش هم اعلام کنم که هنوز زنده ام :دی
شاد باشی.

سلام خانم معلم
ما خوبیم از احوال پرسی های شما!!
حرفا میزنی ها ... نبود شما کمی دلگیرمان کرده بود که اعلام موجودیتتون اراممان کرد.
----------------
کی هست؟
بابا جان گفتی این شکاک ها رو بگذار تو قسمت نظراتت تا از شر این (:دی ) خلاص بشم , میبینم که انگار این عادت رو نمی خوای ترک کنی.. شایدم نمیتونی؟ بی خیال هر جور راحتی ....
به به ... مواظب باش زیاده روی نکنی ..چند روز بعد بیای بگی حس لاغر کردن دارم.
شکر خدا ما خوبیم ..حال نی نیمون هم چند وقته پیش بد شده بود و تا همین الان که دارم جوابت رو میدم توی بیمارستانه .. براش دعا کن
--------------------
نه من , شجریانم .
خوب هرکی که ریش داره که بابای من نمیشه که میشه؟
با عرض شرمندگی باید بگم که نه .. من اصلیتم کرمانیه .
حالا دنبال یه شاگرد از کرمون باش.
-----------------------
ممنونم از تشریف فرماییتون ..قدم رنجه فرمودین تشریف آوردین..خبر میدادین گاوی , گوسفندی , خروسی , جوجه ای ... قربونی میکردیم.
خوب خدا رو شکر که خبر دادین زنده این ... دیگه گزینه اخرم پزشکی قانونی بود.
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد