همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

دانلود کتاب (PDF)

هفته کتابخوانی







1 : امیر ارسلان نامدار                                    دانلود  
2 : گیلمکش ( کهن ترین حماسه ی بشری )          دانلود      
3 : شاهنامه فردوسی                                      دانلود 
4: در ولایت هوا                                             دانلود                                               

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

از دوزخ این بهشت، رهایی ام بخش!

در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است

و هر زمزمه ای بانگ عزایی

و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی ...

در هراس دم می زنم

در بی قراری زندگی می کنم

و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی است

من در این بهشت ،

همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم.

"تو قلب بیگانه را می شناسی ، که خود در سرزمین وجود بیگانه بودی"

"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم"

دردم ، درد "بی کسی" بود

دکتر علی شریعتی

سلام
خیلی زیبا بود.. با کسب اجازه این شعر رفت توی پست دکتر شریعتی جای گرفت...
ممنون

تبسم پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

پیش ما هم بیا

حتما

علی ایزدیار پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.e-kh.blogsky.com

سلام اکبر جون . من این پیغام رو به همه که یه بار اومدن و در طرح ختم قران شرکت کردند دادم . خواهشن اگر برای شما مقدور است فقط یه جزء دیگه انتخاب کنید تا ان شا الله این چند جزء باقی مانده هم تمام شود

منتظر حضور گرم و دوباره ی شما هستیم
با تشکر فراوان

سلام
چشم ...

[ بدون نام ] جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://tablighateman.blogsky.com/

سلام من دانشجوی دانشگاه ازادم بخدا پول ندارم انتخاب واحد کنم خواهش میکنم بیا روی تبلیغاتم کلیک کن شاید خداوند کمکی کرد. منتظرم

آخه تو که پول نداری برای چی امتحان دانشگاه ازاد دادی .
خداوند که قرار نیست با کلیک من بهت کمک کنه...

تبسم جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام.......
مرسی که میای
تازه سوال پرسیده بود یجوابتو دادم تو وبم
خدا قراره به رابطه من و خودش که یه شهید گمنامه پیغاممو برسونه اگه پست قبلشو هم مطالعه کیند متوجه میشید

سلام
خواهش..
انگار پست قبلی رو از دست دادم.. اومدم ببینم موضوع از چه قراره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد