همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

ستایش

همگی برای ستاش دعا کنید... 

ستایش یک شنبه از بیمارستان به منزل منتقل میشه و باید با دقت ازش مراقبت بشه .. 

همه چی برای ورود ستایش به خونه و اتاقش اماده شده ..یه چند وقتی هم ما نمیتونیم ببینیمش البته نه کاملا ولی دکترش گفته که نباید با کسی ارتباط داشته باشه چون حالش بد میشه ..بدنش بعد از این شیمی درمانی های که داشته در برابر بیماریها ناتوان شده و همین امر موجب میشه که شاید تا چند وقت باید توی اتاقش محبوس بمونه...ازتون می خوام برای ستایش دعا کنید و شفای اون رو از خداوند تبارک و تعالی بخواهید.  

خدایا ! با تمام وجود ازت تمنا میکنم که ستایش رو شفا بده و بگذار تا دوباره بازیگوشیهای بچهگانه اش رو ادامه بده.. 

خدایا ! تو رو قسمت میدم به مهدی (عج) فاطمه (س)  , ستایش رو صحیح و سالم پیش خانواده برگردن. 

خدایا خدای بزرگ ازت میخوام که جواب  این همه دل شکسته و رنجور رو بدی ...خدایا ... 

 

تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است 

ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است  

 

 

ستایش کوچولو

 

نظرات 13 + ارسال نظر
بهار شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام:)

همه با هم دعا میکنیم.
انشا الله به زودی خبر سلامتیش رو بنویسی رفیق :)

سلام
ممنونم از همتون و از تو بهار عزیز...
ان شاالله..
ممنون

ویداوست شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.vidavest.com

شیدا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://www,rozesiah.blogsky.com

سلام ما همگی دعا می کنیم من توسل می کنم به امام رضا (ع) توکل به خدا ایشاالله که خوب میشه من دلم روشن نگران نباش

سلام شیدای عزیز
ممنونم از همه دوستان خوبم و شما شیدای عزیز ..شما که هیچوقت منو توی این روزها سخت تنها نگذاشتین ..امیدواری دادین و دعا کردین که ان شاالله این دعاهای شما دوستان خوبم مورد قبول خداوند متعال قرار بگیره..
آرزو میکنم که هیچ انسانی به همچین بیماریها و دردهایی دچار نشه ...
ممنونم ازت ... به خدا پشت به شما ها گرمه و وقتی میبینم با این خلوص نیت میگی که دلت روشنه ..خدا رو شکر میکنم..ان شاالله که همینطور باشه.
خیلی خیلی خوشحال شدم که اومدی .. ممنون
موفق باشی

داوود سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://fantasydream.blogfa.com/

خدایا سلامتی را به گلهای خانواده ها هدیه کن

سلام داوود جان
ان شاالله...ممنونم ازت

نرگس چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
از خدا میخوام به حق این ماه عزیز هر چه زودتر ستایش جون و ستایش های دیگه خوب بشن

سلام
انشالله ..ممنونم نرگس جان
این از خدا خواستن ها آرزوی هر روز و هر شبم شده..
ممنون که تنهام نمیگذاری

palina چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ http://khamoshi.blogsky.com

سلام
با تمام وجود سلامتی این گل زیبا رو از خدا میخوام.
دوست من خدا بزرگه نگران نباش.

سلام

ممنونم پالینای عزیز /// ان شاالله که حال ستایش خوب خوب میشه.
خیلی مچکرم که که اومدی..
خدارو شکر میکنم .. در همه حال و تنها آرزویم بهبودی دوست داشتنی ترین کودکیست که بی حالیش مرا سخت غمین کرده ..توکلم به خداست.به خدا

فروردین چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام این شاء الله خدا دعاهامونو مستجاب کنه و ستایش و همه بچه های مریض و که پدر و مادرشون نگرانشونن خوب کنه.

سلام
ان شاالله ... ممنونم از اینگه گهگاهی میای و حالی میپرسی..

نغمه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ http://naghmehdanesh.persianblog.ir

سلام میشه یه خبری از حال ستایش به ما بدی تو رو خدا خبر بده من خیلی این روزا تو فکرشم...

سلام خوبی نغمه
ستایش حالش خوبه خدا رو شکر ...ممنون که به فکر ستایش هستی و براش دعا میکنی ..خیلی ازت ممنونم دوست خوبم./

متیس چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ق.ظ http://www.metisblog.com

من همچنان برای ستایش دعا می کنم. دعا در زندگی من خیلی مشکلات را حل کرده است. انشالله که شما هم اثر مثبت آن را بزودی خواهید دید.
موفق باشید.

سلام
ممنونم ازت .. ان شاالله که خدا مشکلاتت رو حل کنه..
ان شاالله همینطوری میشه که تو میگی..ممنونم
موفق باشی

مامانی ایلیا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://www. eleyagoli.mihanblog.com

سلام عزیزم .
ببخشید سرزده وارد وبلاگتون شدم . از خداوند قادر و متعال صمیمانه آرزومندم که سلامتی ستایش تو رو بده و روزی شاهد شادی و نشاط اون باشی و روزی ببینم که خاطرات 100 سالگیاون رو بنویسی . عزیزم مطمئن باش خدا اونقدر بزرگ هست که گریه های توی مادر رو ببین امیدوارم که سلامتی شو به دست بیاره . حتماً به وبلاگ پسرم سری بزن و هر از چند گاهی منو از حال ستایش عزیزم باخبر کن. منتظرتم. همیشه دعایش می کنم . مطمئن باش.

مامان یکتا چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام دوست خوبم باور کن وقتی عکس ستایش کوچولو را دیدم اشک در چشمانم نشست تو را خدا برایم ایمل بزن می خواهم از احوال او خبردار بشوم خدایا قسمت می دهم همه بیمارها را شفا بده و از دولتی سرانها نگاهی به این کوچولوی زیبا بکن

سلام
از اینکه میخواین از حال ستایش باخبر بشین خیلی خوشحالم.
ممنون از دعایی که برای بهبودی و شفای ستایش کردید...
حتما اطلاع میدم.
سلامت و پیروز باشید

گمنام شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام
از خداوند بزرگ می خوام این فرشته کوچولوشو زودتر شفا بده

سلام
خیلی ممنون دوست عزیز ...

علی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

تا دیدم اشک تو چشام حلقه زد . ..... خدایا تو رو به علی اصغر حسین شفاش بده...

سلام
ممنون از ابراز احساساتتون ..
مرسی از دعای خوبتون .. ممنون دوست عزیز
امیدوارم که شما هم همیشه سلامت و شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد