همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

به دعای همتون نیاز دارم(کمکم کنید)

تو رو به خدا برای ستایش دعا کنید. 

 

 

ستایش 

 

 

یا خدا

خدایا این چه حکمتیه  ...

آخه مصبت رو شکر این بچه هنوز 2 سالش نشده.آخه چرا ؟ چرا ؟

خدایا خودت این بچه رو دادی خودت هم شفاش بده.خدای من من که در حقت هیچی خوبی نکردم میدونیم که جز گناه کاری نکردم ..هر چی کردم بد کردم...ولی خدا دعای من سراپا تقصیر رو قبول کن خدا ..چقدر زار بزنیم..چقدر ؟

چرا هرچی سنگه برای پای لنگه ..خدا

نمیدونم شاید داری امتحانمون میکنی ..ولی بدون ما راضییم به رضای تو ... ولی تو رو به جان امام حسینت ما رو دست خالی بر نگردون ... دیگه تحمل ندارم ..میدونم که میدونی..خدا ...نمیدونم چی بگم ولی کمکمون کن . خدا ... خیلی ها هستن که این سرطان لعنتی سراغشون رفته ..آره رفتم و دیدم...تا به حال اینقدر از نزدیک این قضیه رو لمس نکرده بوم...خیلی زجر آور و دردآوره ... خدا ...کمکمون کن .

بچه ها دستم به دامنتون ..تو به جان هرکسی که دوست دارین برای بچه خواهر من دعا کنید... تو رو قرآن

خیلی تنها شدم ..خیلی . براش دعا کنید..ستایش دایی هنوز 2 سالش نشده که این بیماری سراغش اومده ..نمیدونم چیکار کنم ..

دکترها گفتم که سرطان خون داره و خدا رو صد هزار مرتبه که خیلی زود تشخیص دادن که سرطان داره...شیمی درمانی رو شروع کردن..براش دعا کنید.برای همه کودکانی دعا کنید که یه جورایی مریضن و فقط دعاست که میتونه کمکشون کنه.

نمیدونم چی مینویسم ..سرم درد میکنه و حس و حال هیچی رو ندارم ..فقط خواستم این مطلب رو برای شما بنویسم و ازتون خواهش کنم که برای همه کودکانی که با این بیماری دست و پنجه نرم میکنند دعا کنید... برای ستایش منم دعا کنید

خدایا تو رو به بزرگیت قسم دعاهای ما رو مورد قبول درگاهت قرار بده. 

نظرات 37 + ارسال نظر
ماهی خانوم سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام دوست گلم
واقعا از صمیم قلب دعا می کنم...
نمیدونم چی بگم
خیلی سخته
خیلی تلخه
یک پست یک سطری گذاشتم تو وبم.
ایشالا با دعاهای دوستان همه چیز به لطف خدا درست میشه..

سلام
ممنوم ازت...
نمیدونم چطوری این محبتی رو که کردی جبران کنم...
خیلی ازت ممنوم

امیر سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام
چشم ختما امیدوارم به یاری حق هم ستایش شما و هم همه ستایش های کوچیک و بزرگ دیگه که مریض هشتند سالم و سلامت شند از درگاه باری تعالی که چیزی کم نمیشه

سلام امیر جان
ممنوم ازت ..
ممنونم که برای ستایش دعا میکنی .. من امیدم به خداست بعد هم خدا و خدا و شما ..
از همتون ممنونم ...خوشحالم که همگی اومدین و دارین هرکی به نحوی دعا میکنین ..خوشحالم که تنها نیستم

م. سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

پرنسس جنی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://hastie.blogsky.com/

علی اکبر عزیز توکلت به خدا باشه . مطمئن باش خدایی که ان بالاست همیشه یه چیزی به اسم معجزه هم داره . نگران نباش . میگن هر بچه ای یه فرشته نگهبان داره . مگه میشه خدا بنده کوچولوش رو فراموش کنه؟ مواظب خودت باش و نگذار از چهره ات چیزی به اون بچه منتقل بشه . اون کوچولو نگهش به شماست . سخته خیلی سخت ولی تحمل کن . میگذره ......

سلام
هست.. خیلی.
نگران نیستم ..تمام امیدم به خداست ..
ممنوم که به این سرعت اومدی..میدونم که توی هر کار خیری پیش قدمی ..ممنون از دلداری که دادی..
از خدا میخوام همه بچه های بی گناه و معصوم رو از شر بیمارها رها کنه...
حتما به فرمایشت عمل میکنم
مرسی که منوتنها نگذاشتی..

فروردین سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام خیلی ناراحت شدم قول می دم همیشه براش دعا کنم .خدا خیلی مهربونه بهش اعتماد کن و امیدت از دست نده.

سلام
میدونم .. ممنون
خیلی ازت ممنونم .امید دارم.خدا رو شکر
میدونم که حکمتی در این قضیه هست پس ترسی ندارم
ممنون که اومدی و برای کوچولوی خواهرم دعا کردی ...مرسی

محمود سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ http://aboaftab.blogsky.com/

همه برای سلامتی ستایش دعا میکنیم.
مطمئناً هیچ چیز به اندازه امید و روحیه اطرافیان نمیتونه به ستایش کمک کنه پس امیدت به خدا باشه

خوبی محمود
مرسی که به فکر هستی ...ممنوم ازت
اره .. روحیه ام بدک نیست ..امید من و خانواده ام به خداست..
ممنونم که تو این شرایط تنهام نگذاشتی..مرسی

زریر سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.saansiz.blogsky.com/

من نمی دانم،همیشه چیزهایی بوده که من نمی دانستم و شاید هم خیلی های دیگر.
اما زندگی را نمی شود با دستهایی زرد آبی رنگ زد.و آبی های ما نفس هایی اند که حرمشان را حرمتیست،شکوهیست و نشاطی.
آرزومندم تا او نشاط را از دستهای آبی تو نگیرد.
توکل بر او.

سلام
ممنون که اومدی و نوشتی.چه زیبا نوشتی.
مرسی.. روحیه ای عالی بهم دادی.
توکلم بر خداست..

لی لی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

سلام
انشالله حالش خوب میشه
من دعا کردم.

سلام
ن شاالله...خدا از دهنت بشنوه..
ممنوم که قبول زحمت کردین..
مرسی

هفت رنگ سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

فرزانه سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.2khtari-azjense-paiz.blogfa.com

سلام دوست عزیز
نمیدونم چی باید بگم
و چه کاری از دستم بر میاد که برات انجام بدم
فقط میتونم برای ستایش عزیز،که ندیده مهرش به دلم نشسته دعا کنم
امیدوارم هرچه زوردتر شفاشو از خدای بزرگ و بی بدیل بگیره که میدونم اگه خدا بخواد هیچ چیزی غیر ممکن نیست...
امیدت فقط و فقط به خودش باشه

سلام فرزانه جان
ان شاالله که همینطور میشه...
میدونم که خدا خواسته که شما ها بیاین و دعا کنین..ممنوم ازت
امیدم به خداست وبه دعاهای شما
ممنون که اومدی پیشم

نغمه سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://naghmehdanesh.persianblog.ir/

برایش از همه وجود دعا می کنم!

سلام نغمه عزیز
ممنونم ازت که اومدی و دعا کردی..
خیلی خوشحال و دلگرم شدم ...

امین سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://morpheus.blogsky.com

سلام علی جان!
راستش ذهنم قفل شده و جداً ناراحت شدم.
دوست عزیزم از صمیم قلب برای ستایش گل دعا می کنم.
و ...
نمی دونم چی بگم که کمی، تسلای خاطرت باشه.
فقط می گم که...
دعای خیر من و دوستانم همراه تو و ستایش اه!
ان شا الله که خدا روی ما رو زمین نندازه!
مخلصیم

سلام امین عزیز
ممنون که اومدی پیشم دوست خوبم..
خیلی مچکرم که با خلوص نیت دعا میکنی...
همین که اومدی برام خیلی با ارزش بود...خوشحالم که دوستانی چون شما دارم.
ان شاالله که خدا همچین کاری نمیکنه چون خدا ناراحتی بنده هاش رو نمی خواد.

بهار چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

:|
خدا یا ....

سام بهار عزیز
ممنونم که اومدی

فروردین چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام با مطلبی با عنوان نگاهی به اسطوره نبرد ایزد تیشتر و دیو اپوش به روزم

یحیی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام
خیلی ناراحت شدم
نمیدونم چی بگم ...چی بگم که شاید یکم احساس همدردیمو نشون بده
ولی مطمئن باش خدا بیشتر از من و تو ستایش جون رو دوست دراه و هرچی که به صلاحش باشه براش پیش میاره ..شاید یه امتحانه شاید یه سختی بزرگ در اولین سال های زندگی یه انسان بزرگی هستش

من با تمام وجود دعا می کنم که ستایش کوچولو به این بیماری بزرگ غلبه کنه و چنان افتخاری برای همه بشه که دربارش اون هم بگن : انسان های بزرگ گذشته سختی داشتند

امیدوار باش به لطف خدا
لطف خدا هم در سختی شامل حال میشه هم در خوشی

ببخشید که خیلی حرف زدم

از طف من ستایش رو ببوس

bye

سلام
میدونم...فقط دعا کن براش..
من هم تمام امیدم به خدا و دعا های خیر شماست...خیلی خیلی ممنوم ازتون
خدا میدونه...ان شاالله..حتما که یک امتحانه که امیدواریم از توش با سربلندی بیرون بیام..ما راضیهستیم به رضای خدا..
ممنون که قبول زحمت کردی...ان شاالله که برای هیچ کس یه همچین مشکلی بوجود نیاد..
حتما
موفق باشی

نرگس چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/


سرمشق های آب بابا ؟یادمان رفت

رسم نوشتن با قلم یادمان رفت

شعر خدای مهربان را حفظ کردیم

اما خدای مهربان یادمان رفت . . .

راست میگی..
یادمون رفت ...یادمون رفت که برای چی بوجود اومدیم و برای چی زندگی میکنیم.
یادمون رفت که باید با مشکلات بجنگیم و نابودش کنیم..
یادمون رفت که خدایی به چه عظمت داریم که دیگه نباید خودمون رو تنها و بی کس حس کنیم..
آره یادمون رفت..خیلی ساله که یادمون رفته..
ولی بدون یه روزی میشه و می رسه که خدا همه اینها رو یادمون میاره..
اون موقع است که به عظمتش پی میبریم...
خدایا دعای همه دوستان رو مورد قبول درگاهت قرار بده..

مهسا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ http://qqqq

سلام
هیچوقت اینقدر درمونده و ناراحت ندیده بودمت ... امید ات به خدا باشه مرد ! خدارو شکر که زود تشخیص دادن . الهی چقدر معصوم و نازه :( امشب براش صلوات میفرستم هرچند که کمترین کاریه که از دستم بر میاد )
علی اکبر چند روز پیش یکی از آشنا ها که ۱ ماه بود متوجه شده بود سرطان خون داره (بیماری پیشرفت هم کرده بود )...بعد از چند جلسه شیمی درمانی آزمایش دادو نتیجه ی آزمایش می گفت که کاملا خوب شده ... به چیزای خوب فکر کن ... به سلامتی . به اینکه بزودی این خوشکل خانم خوب میشه و دایی ه مهربونش باید براش بستنی بخره و ببرتش پارک... حتما خوب میشه اصلا شک ندارم .
مراقب خودت باش خان دایی ه مهربون.

سلام مهسا جان
خیلی دلگیرم..همش تو فکرم ..نمیدونم چطوری خودم رو سرگرم کنم..
البته نمیخوام یادم بره ... ولی دوست دارم خدا با اینکه خیلی بهم کمک کرده و منو یاری داده اینبار هم کمکم کنه... دلم برای خواهرم میسوزه ..برای مادرم ..برای همه خانوادم که خیلی ناراحتن..دلم میسوزه که خدا همه اینها رو میبینه و کاری نمیکنه...نمیدونم مصلحتش چیه .. ولی شکر میکنم خدا ..به خدا نوکرشم.
--------------
ممنون که خوشحالم کردی...
آره به چیزهای خوب .. این حرفیه که این روزها از خیلی ها میشنوم..
نمیدونم چرا نمیتونم...باید تلش کنم.
خدا از زبونت بشنوه..یاده روزهایی که میبردمش پارک می افتم..خدایا امیدم و نا امید نکن..
مرسی که اومدی..خدا رو شکر میکنم که دوستانی چون شما دارم..

محسن پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام دوست عزیز

توکلت بر خدا باشه
من هم دعاگو هستم.

سلام
ممنونم ازت ..
هست... ان شاالله که خدا ستایش دایی رو صحیح و سالم برگردونه خونه..ممنون که دعا گو هستی

یه غریبه پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

سادست ستایش گلی ....
اگه به خدامون ایمان داری
همه چیزو بسپر به خودش...

سلام
ایمان دارم...خیلی
و این رو هم میدونم که خدا کمکمون میکنه..
همه چی رو سپریم به خودش از ما هم جز دعا کاره دیگه ای بر نمیاد..
ممنو که اومدی پیشم..

فائزه سادات پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://varaghparehha.blogfa.com

سلام میدونم که خواهر زاده چقدر عزیزه حتما دعا میکنم امیدوارم خدا به خاطر جدم به حرفم گوش بده
میدونم توقع زیادیه اما حتما اگه شد بعدا خبر بدید که چی شد که انشاالله خبر سلامتیش باشه

سلام
خدا رو شکر میکنم که یه سید هم برای دعا به جمع دوستان خوب من اضافه شد..
ان شاالله که همینطور باشه..
حتما خبر میدم..
ممنوم ازت

محدثه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ق.ظ http://rayeheyedoost.blogsky.com

می گن اگه یکی در حق کس دیگری دعا بکنه ..مقبول تر می افته ! من دعا می کنم برای ستایش ..امید وارم که هر چه خدا مصلحت می دونه اتفاق بیفته !
گرچه حالت رو درک می کنم !!راضی به رضای او بودن خیلی سخته ..خیلی !!
ان شا الله که خوب می شه !

سلام محدثه
راست می گن ..
ان شاالله .خدا از زبونت بشنوه..ممنوم که اومدی و برای ستایش دعا کردی
ممنونم که همدردی میکنی...

مونا الهی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://mona16elahi.blogfa.com

سلام دوست عزیز :
خیلی ناراحت شدم ... با تمام وجود براش دعا می کنم
امیدوارم من رو همدرد خودتون بدونید .لطفا ما رو بی خبر نگذارید.

سلام
ممنوم ازت...ممنوم که وقتی اومدی به وبلاگم برات مهم بود که با دعا کردنت به یکی کمک کنی...ممنون که نرفتی و موندی
حتما...حتما ان شاالله که حال ستایش خوب بشه ..
ممنون از همدردیتون...

نیما شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://real-arsenal.blogsky.com/

سلام دوست عزیز حتما براش دعا میکنم.ایشالا که زودتر شفا پیدا کنه.

سلام
ممنوم ازت...ان شاالله

فاطیما شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://mabudeman.blogfa.com

سلام به شما.من هم به عنوان یک بنده حقیر و سراپاتقصیر از خدای بزرگ و بخشنده که رحمتش همه بندگانش را شامل می شه می خوام که به ستایش کوچولو شفای عاجل بده.البته اگر برات امکان داره قبل از اذان صبح هر روز تا یک سال جمله استغفرالله و اتوب الیه را بخون خیلی موثره.

سلام
ان شاالله...ان شاالله
ممنون که کمکم کردی...حتمآ میگم
خیلی ازت ممنوم که زحمت کشیدی اومدی و دعا کردی..
از خدا میخوام که هر چی بخوای بهت بده.

سبله شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام

واقعا متاثر شدم .من به این راحتیا اشکم در نمیاد اما تو اشکمو در آوردی.

خدایا به حق پهلوی شکسته ی زهرا ،
به حق فرق شکافته ی علی
به حق گلوی خشک و بریده حسین
به حق گلوی خشک و خون افشان شش ماهه حسین
همه ی بیماران
مخصوصا ستایش کوچولو رو شفا بده.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی یه بچه به این کوچیکی چطوری سرطان اونم سرطان خون گرفته؟

سلام
اینها به خاطر اینه که قلب رئوف و مهربونی داری ..شرمنده که اشکت رو درآوردم ولی به خدا ستایش به دعا نیاز داره.
الهی آمین
ممنون که با تمام وجود داری برای ستایش کوچولو دعا میکنی..خیلی ازت ممنونم ...
--------
خدا میدونه ..
خدایا ستایش رو از خودت میخوام و میخوام که شفاش بدی.
سبله عزیز این رو بدون که هیچوقت فراموشت نمیکنم...
ممنون

سعید شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام علی اکبر
الهی من بمیرم خیلی ناراحت شدم ولی مطمئن هستم که یه امتحان الهی امیدوارم سر بلند از این امتحان بیاین بیرون من واسه سلامتی ستایش عزیز دعا میکنم و امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاره
شک ندارم که ستایش خوب میشه فقط نباید نا امید شد علی اکبر امیدوار باش خدا خیلی بزرگه کمکتون میکنه دوست دارم هرچه زودتر خبر سلامتی ستایش را تو وبلاگت بزنی به امید اون روز عزیزم
موفق و پیروز باشی

سلام سعید جان
خدا نکنه...ان شاالله
ممنونم که دعا می کنی.
حتما ... میگم ..فقط دعا کنید
سلامت باشی

سبله یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام .

واقعا حوصله ی خوبی داری که همه ی این هارو جواب میدی!

یه کتاب معرفی کردم گفتم شاید به دردت بخوره مخصوصا الان...

به همه دوستام گفتم یه برای ستایش کوچولو دعا کنن...

سلام
اره...باید جواب لطف دوستان خوبم که خیلی برام عزیزن رو بدم...نمیتونم به همین راحتی ها بی خیال باشم..
از همه دوستانی که دلداری دادن و دعا کردن از صمیم قلب ممنونم..
حتما میام می بینم ..
خیلی ممنونم ازت ... نمیدونم چی بگم...ان شاالله هر چی که از خدا میخوای برآورده بشه..
موفق باشی

آرش یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

سلام دادش
بی نهایت ناراحت شدم.می فهمم چی می کشی.
از صمیم قلب برای این نوگل خوشگل دعا می کنم که زودتر خوب بشه.
مارو از حال ستاشی خانوم بی خبر نذار

سلام آرش جان
میدونم...آره این چند وقته خیلی تو خودم بودم ...خیلی ناراحت بودم..
فقط از خدا میخوام که ستایش رو صحیح و سالم به خانواده و خونه برگردونه.
ممنونم ازت ..حتما خبر میدم
مرسی که اومدی

سعید دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
فدات شم داداشی قربونت برم لطف داری

سلام
قربونت برم .

فاطیما دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://mabudeman.blogfa.com

تو نگاه معصوم ستایش کوچولو میشه خدا را حس کرد.امیدت به خدا باشه .در نومیدی بسی امید است.
ممنون که سر زدی.

راست میگی واقعا معصومانه ست...
ممنموم ازت ...
لطف شما رو نمیدونم چطوری باید پاسخ بدم ...شرمندم که دل و دماغ خوندن مطالب وبلاگ دوستان رو ندارم.
ولی بدون که ان شاالله بعد از سلامتی کامل ستایش بیشتر در خدمتتون هستم ...

مهتاب دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

ممنون مهتاب عزیز
تمام ایمانم به خداست ... تماکم فکر و ذکرم شده خدا..
خیلی ازش دور بودم خیلی .. ولی خدا تو رو به کرمت به بزرگیت ما رو دست خالی از درگاهت بر نگردون...

مهسا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://qqqq

اومدم حال ستایش و بپرسم . ایشالا که حالش بهتره ؟ براش دعا می کنم .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


سااااااااااام و علیک خان دایی
:دیییییییییییییییییی

احوالات شریف ؟ بابا پست بدون نظر دهی منتشر می کنی !!! فکر کردی من کم می آرم ؟ نه دادااااش من ! ما پر رو تر از این حرفاییم!:دیی
نبینم غصه دار باشی خان دایی! از این نشریه ی همشهری جوان تون چه خبر ؟ تنبل شدی هاااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!
تا من به ضرب و زور متوسل نشم انگار راه نمی ندازی پست جدید رو ؟! اووووووووووون کمر بند من کجاااااااااس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یادش بخیر یه خدا بیامرزی بود به من ی گفت پر حاشیه ترین بلاگر بلاگ اسکای ... فکر کنم جناب عالب هم بدتون نیاد به من بگید پر رووو ترین بلاگر بلاگ اسکای :دییییییی اصلا رو در واسی نکن می خوای اصلا کنار لینکم هم بنویس این دختره پررو ه :دییییییی
بلاگ ما که پرنده پر نمی زنه ! دلمون خوش بود به شما ! شما هم که ماشالا هزار ماشالا روی ما رو تو تنبلی کم کردی ! خدا قوت جوون !

سلام مهسای عزیز
ممنونم از احوالپرسیهات...
ان شاالله که خوب بشه و برگرده خونه.مرسی که فراموشش نکردی
امیدوارم که هیچ وقت با هیچ مشکلی روبرو نشی...
-----------------------
خوبیم..کمی بی حال
چیکار کنیم دیگه این یه مدلشه که تازه گیها از شما یاد گرفتیم...البته تازگیها نه..
ما چاکریم..کی گفته شما کم میارین..هر کی گفته یا شما رو نمی شناسه یا پیامهای بی جوابتون رو دریافت نکرده.
مجله هم کاره خودش رو انجام میده ...مجله رو میخرم اما حس و حال خوندش رو ندارم..
آره تنبل شدم ..(.یه ویروس لعنتی که یکی از هموطن های عزیز برای مردم آزاری ساخته گریبان ما رو گرفتو ما رو مجبور به fdisk و formay کرد ...ولی با تلاشهای شبانه روزی پدرش رو درآوردیم..)
میندازم..دنبال یه مطلب خوبم..
بی خیال چشم ..چشم..متوسل به زور نشو که دیگه این جور روشها قدیمی شده و جواب نمیده و کلا جواب بر عکس میده.
شاید یک زمانی پر حاشیه ترین بودی ولی الان هم پروترین نیستی..سمج ترین گزینه بهتریه..ما که رودر واسی با هم نداریم ...ولی من هیچ وقت اخلاقیات کسی رو فاش نمیکنم..
خیلی مخلصیم...انگار این دلخوشی ها دو طرفست ...فکر کنم جفتمون سر کاریم.
مرسی که حال و هوامون رو عوض کردی..ممنونم که همجوره میخوای سر گرمم کنی تا از این بی حالی و کسلی بیام بیرون ...
سعی میکنم که شروع کنم...
موفق باشی برنا !

شیدا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://www,rozesiah.blogsky.com

سلام ناراحت شدم حتماْ امشب براش دعای توسل می گیرم توشما ناراحت نباش همراهم وداری کاری داشتی تماس بگیر

سلام
ممنون...
خیلی خیلی ازت ممنونم ..ستایش به بیشترین چیزی که احتیاج داره همین دعاهاست..
ان شاالله که حالش خیلی زود خوب بشه و شفا پیدا کنه...
ممنونم که این قضیه برات مهم بود و داری برای ستایش دعا میکنی..
فقط میتونم ازت تشکر کنم...
مرسی

نغمه پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.naghmeh.h.mihanblog.com

سلام دوست قدیمی
ببخشید که دیر اومدم
امیدوارم هرچی که خیر و صلاحه پیش بیاد.می گن خدا برای هیچ بنده ای بد نمی خواد باید دید حکمتش چی بوده.اما از صمیم قلب برای ستایش دعا می کنم.

سلام نغمه عزیز
خواهش میکنم...ممنونم از اومدنت.
ان شاالله..میدونم حکمتی در این قضیه است ...فقط از خدا میخوام که ختم بخیرش کنه...ممنون که دعا میکنی..ان شاالله هیچ وقت تو هیچ زندگی همچین مشکلی بوجود نیاد...
خیلی خیلی ممنونم ...
موفق باشی

سارا خانم جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

خیلی وقت بود نت نیومدم........حالا اومدم خوندمت
ناراحت شدم
امیدوارم خوب بشه کوچولو
من میدونم که میشه
سعی کن به خودت تسلط داشته باشی و در حکمت خداوند بزرگ شک نکن
مواظب خودت باش رفیق
همه وبلاگهام فیلتر شده
اگر جدید زدم حتما خبرت میکنم

سلام سارا
آره خیلی گذشته...ممنون که اومدی
ان شاالله که خوب می شه ..ممنون
شک ندارم ..امید من و خانواده ام و دوستانم و همه و همه خداست ..
که ان شاالله امیدمون رو نا امید نکنه.
حتما
آره به همه وبلاگهات اومدم ولی جز فیلتر و حذف ندیدم..
حتما این کار رو بکن..
موفق باشی

محسن سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
واقعا بعد از خوندن این مطلب متاثر شدم
انشاالله که خداوند هر چه زودتر این کوچولوی خوشگل رو شفا بدم
از صمیم قلب براش دعا میکنم

سلام
شرمنده که باعث ناراحتیت شدم...
ان شاالله..
ممنونم ازت

مهری سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.arnousha.blogfa.com

متاسفم . ما هم این روزها رو گذروندیم خواهرزاده من هم به همین درد دچار شد اون بهاره ما بود با تمام وجود توی این روزها و شبها از خدا می خوام که به شما و مهمتر از همه به خواهرتون رحم کنه ُ رحم کنه

سلام
منونم ازت .. پس ما با هم همدریم ...
به یاری خداوند و با عنایتی که خداوند به خانواده ما داشت حال ستایش خیلی بهتر شده و من با تمام وجود از خدای خودم ممنون ...
از شما هم ممنونم که برای ستایش دعا کردید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد