همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

دانلود کتاب (PDF)

کتابهای هفته

 

کتاب

  

 

  

 امیدوارم کتابها مورد پسندتون قرار بگیره  

 

24 ساعت در خواب و بیداری

نویسنده : صمد بهرنگی

گزیده ای از داستان:

اگر بخواهم همه ی آنچه را که در تهران بر سرم امد بنویسم چند کتاب می شود و شاید هم همه را خسته کند .از این رو فقط 24 ساعت آخر رو شرح می دمکه فکر کنم خسته کننده هم نباشه . البته ناچارم این را هم بگویم که چطور شد من و پدرم به تهران رفتیم: چند ماهی بود که پدرم بیکار بود .عاقبت مادرم و خواهرم و برادرهایم را در شهر خودمان گذاشت و دست من را گرفت و آمدیم تهران ...  

دانلود کتاب   

 

خاطرات روسپیان سودا زده من

نویسنده: گابریل گارسیا مارکز

گزیده ای از داستان:

در سالگرد 90 سالگی ام خواستم شب عشقی دیوانه وار را با نوجوانی باکره به خود هدیه دهم . به یاد رزا کاراباس افتادم ; مالک یک خانه مخفی که عادت داشت هر وقت خبر تازه ای به دستش می رسید آن را به مشتریان خوبش اطلاع دهد.هیچ وقت به او و به هیچکدام از پیشنهادهای وسوسه انگیز و بی شرمانه اش تن در ندادم... 

 

دانلود کتاب    

 

بویی که سرهنگ را دلباخته کرد

نویسنده : شهرام رحیمیان

گزیده ای از داستان:

بعد از آن سرمای شدید و زمستان پر برف وقتی شکوفه های سفید و صورتی شاخه های درختان باغچه های خانه هایمان را غافلگیر کرد , وقتی دو برگ از تقویم هفته نمای سال نو ورق خورد فرصتی برای دلواپسی های تازه و پشت هم اندازهای تازه تر پیش آمد . به یاد آوردیم در تمام فصول سال صاحب مرده ی کهنه , رایحه ای از خانم پولی در هوای خیابان عزیز آباد تراوید که مردانمان را از شدت شهوت دیوانه کرد و ... 

 

دانلود کتاب    

 

بابوشکات صدایم کن

نویسنده : مرضیه ستوده

گزیده ای از داستان:

پرده ها همیشه آویخته است کیپ تاکیپ , مگر من یا تو برویم کنارشان بزنیم تا نور انگار که آن پشت جمع شده باشد بیقراری بریزد توی اتاق , تا سبکی نور به سنگینی جان اشیا رخنه کند و شکل خود را بازیابند.

روی دیوار روبرو پرتره زنی است به غایت زیبا.آرامش چشم هایش تاملی را انتقال می دهد تا با صبر بیشتر نگاهش کنی.گردن کشیده و شانه ایی مرمرین و سری که اینطور چرخانده , حکایت از غروری سرمست کننده دارد و ... 

 

دانلود کتاب   

 

 

دمرول

نویسنده : صمد بهرنگی

گزیده ای از داستان:

انسانهای قدیمی هم مثل ما آرزوهای دور و درازی داشتند .از طرف دیگر در زمان آنها علم آنقدر پیشرفت نکرده بود که علت همه چیز را برای آنها معلوم کند . بنابراین انسانهای قدیمی برای همه چیز علتهای بی اساس و افسانه ای می تراشیدیند و چون در عمل و زندگیشان نمی توانستند به ارزوهای خود برسند افسانه ها می ساختند و در عالم افسانه به آرزوهایشان  می رسیدند... 

 

 

دانلود کتاب   

 

 

عشق بازی ناپلئون

گزیده ای از داستان:

در دسامبر سال 1798 میلادی پس از آنکه قشون فرانسه در وادی نیل پیشرفت و قاهره پایتخت آن مملکت را تصرف نمود ژنرال نامی و سردار بزرگ این اردو ( ناپلئون بناپارت) برای این که جلال و عظمت جمهوری فرانسه را در نظر اهالی جلوه دهد فرمان مانوری داد . آوازه این مانور به گوش سکنه این شهر تاریخی که نظام قشون جرار فرانسوی و ابهت و شوکت ناپلئون آنها را به حیرت انداخته بود رسید... 

 

دانلود کتاب

 

درد دلهای گلاره 

 

دانلود کتاب   

نظرات 21 + ارسال نظر
سبله چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام خواستم اولین نفری باشم که بهت نظر میده .
منم آپم
بای

سلام
ممنون ...

آرش چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

بهترین کار رو کردی اگه اینجوری هر ماه چند تا کتاب معرفی کنی عالیه.
این کتاب روسپیان سودا زده با سانسوره یا بدون سانسوره؟؟؟؟

سلام
خوشحالم که مورد استقبال قرار گرفته..
این کتاب هم بدون سانسوره...

مهسای سرما خورده جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

مرسی از کتابا ...
مثل همیشه دست پر !
میرم دانلود کنم ببینم چه خبره.

خواهش می کنم
البته نه همیشه همیشه...
امیدوارم خوشت بیاد ... البته اگه این بار بری و کتابها رو بخونی...
این قدر هم تنبل باری در نیار ...

رفوزه جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

سلام خوبی...
علی اکبر جان خیلی خیلی ممنون بابت معرفی کتابها . 2 تاشو گرفتم و خوندم . عالی بود.
موفق باشی دوست من

سلام
ممنون
شرمندم نکن دیگه...خوشحالم که ارزش دانلود کردن برات داشته

سارا خانم دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

بابا رفیق
اینهمه کتاب
من فقط ۳ تاشو خوندم
تازشم این دلبرکان خیلی حال منو گرفت........
در حدی نبود که انتظار داشتم........
ولی باقیشو حتمی باید بگیرم بخونم
ممنون

شرمنده سعی می کنم از ین به بعد بهترین ها رو انتخاب کنم.
قربانت

سارا خانم سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام رفیق
میشه یه لطف به من بکنی و منو با لینک نوشته های ساکت بزنی و سارا دختر اسمونی رو با همون قبلی
یکی از دوستان که فامیل هم هست منو شناخته.........نمیخوام با وجود این خطر چیزی بنویسم......واسه همین خونمو عوض کردم........دلم نمیخواد کسی ارامش دنیای وبمو بهم بزنه........امیدوارم درکم کنی

سلام
چرا نمیشه...شما امر کن...
من درکت میکنم...امیدوارم از شر این مزاحم راحت بشی.

امین شیرازی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://morpheus.blogsky.com

علی جان بابت لینکی که برای دانلود گذاشتی، خسته نباشید گرم و صمیمی می گم و از این حرفها!
http://www.farsiebook.com/bookdir
http://sarapoem.persiangig.ir/link7/nm1.htm
این دوتا لینک رو هم مهمون من!!!!

قربونت امین جان
دستت درد نکنه...

دنیای ضرب المثل های انگلیسی چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام دوست عزیز با یه آپ تازه در خدمتتونیم در ضمن یادمون نرفته که که خیلی .قته که به ما سر نمیزنید

اگه نیایی و نظر ندی دعا میکنم که زیر پای یه مورچه له شی !

کتابا عالی بود

سلام
چه خوب...شرمنده...
اومدم..

سارا خانم چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام رفیق
ممنون

پرنسس جنی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://hastie.blogsky.com/

ابتکار خوبی انجام دادی . امید وارم همیشه و هرچند یک بار این کار رو بکنی و چه قدر خوشحالم که از صمد بهرنگی هم انتخاب کردی . هر دو در سن 9 سالگی خوندم. موفق باشی.

قابل شما رو نداره...
خواهش میکنم..چه خوب که خونده بودی

یگانه جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.kolbemehrabooni.blogsky.com

سااام...
تول یه عالمه ممنون...
@};-
بعدشم اینکه وقت کنم و یه روز بتونم این نوع کتابارو هم بخونم.... الن که یا باید دانشگاه باشم و یا کارخونه!... اما ایشالله از بهمن به بعد سرم یه کم خلوت میشه و حتما میام سرغ از این دست کتابا....

بعد بعدشم هم این برای تویه...

****
دریای کوچکی که در دل داشتی براستی آیینه ی نیکی بود
من کوه نور را پیدا کزدم!

****

شاد و سلامت باشی...

سلام
قربانت...
ان شالله که وقت می کنی..
زنده باشی و موفق

مهسا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ

حالا من تنبلم یا تو ؟!!!!!!!!!!!!!!!!؟!؟؟؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟

ببین خیلی وقته آپ نکردی :دی

حاجی منتظریم ! بزن زنگ و !

منم تبلم ولی به تو نمیرسم؟!؟!!!!!!!!!!!؟!؟
راست میگی...شرمنده میام به زودی زود.
چشم حاج خانم...زدم!
تا بعد
موفق باشی

دنیای ضرب المثل های انگلیسی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام بخاطر نظرات قبلی خیلی ممنونم
اینبار دو پست جدید و متفاوت کار کردم
منتظر حضور و نظر شما هستیم


در ضمن این دفعه آرزو میکنم که اگه در باره متن پست نظر ندید یه جایزه 100 ملیون تومانی برنده بشید و همون روز اونو دزد از شما بدزده تا بسوزید [چشمک]

پس بیا و نظر بده تا خیر ببینی!
[گل][گل][گل]

سلام
خواهش دارم
چه خوب..اومدم
این که عالیه...ای کاش این آرزو رو نمی نوشتی تا دزد میزدو ...از خودم میشنیدی..
البته باید بگم که من باید یه جایزه ۱۰۰ میلیونی بدم به شما به خاطر ضزب المثل های گرانبهاتون ... آرزو می کنم دزد هم ازتون نزنه !؟!؟
اومدم

آب چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://bluesky70.blogsky.com

سلام داداش.
معذرت می خوام که بهت سر نمی زنم.
فکر رضا داره دیونم می کنهُنه می بینمش.نهم باهاش حرفی زدم.ولی همش توی خوابامه.اصلا یه چیز عجیبی .خوابهای عجیب می بینم.طوری که انگار بهم نیاز داشته باشه.ولی من قسم خوردم که دیگه کاری باهاش نداشته باشم.ولی از فکرش دارم کلافه می شم.نمی دونم چرا اون که منو دوسم نداره چرا من اینقدر بهش فکرمیکنم.اصلا خواب و بیداریم اون شده.
برای همینم هیچ کاری نمی کنم.حتی امسال مدرسه هم نرفتم.می دونم شاید حرفمو باور نکنی ولی به خدا دروغ نمی گم.امسال بایستی پیش دانشگاهی رو بگیرم.ولی اصلا دل و دماغ درس خوندن رو ندارم.کمکم کن.
اینم از آجی همیشه نالانت بهت سر زد ولی با یه عالمه درد و بدبختی و ناراحتی
داداش مراقب خودت باش مارو هم دعا کن.
بای

شیدا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://rozehsiah.blogsky.com

سلام مرسی ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) بر شما مبارک باد

سلام
ممنون...

هیاهو دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://hayahoo1366.blogfa.com

سلام
سر نمیزنید؟
آپ کنید لطفا

سلام
می زنم...اومدم
چشم...دنبال یه مطلب خوبم...

نغمه سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.naghmeh121.blogfa.com

سلام
کتابهای جالب و از همه مهمتر کم حجمی بود.ممنون موفق باشید

آب چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام داداش
خوبی.منم خوبم.دلتنگتیم نیستی.آجی کوچولو خیلی وقته منتظرت.با نظر قبلیم ناراحتت کردم نه!توهم زیاد خودتو درگیر کارای من نکن.
آجی منتظر داداشی بیا بهم سر بزن.
مراقب خودت باش.
خدا نگهدارت باشه

سلام آبجی
ممنون...خوشحالم که خوبی
الین کار مگه میزاره....نه بابا ..اصلا هم ناراحت نشدم..وقت نکردمن بیام تو نت...

موفق باشی

مانیا پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.minoaaa.blogfa.com

؟؟!!

دنیای ضرب المثل های انگلیسی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

ممنون

رفوزه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

مثل همیشه عالی بود...
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد